Maar in de zomer vind ik chaps vaak veel luchtiger. Ehh ik denk niet echt dat ik chaps mooier vind, laarzen zien er wel gewoon strak uit.. terwijl het met chaps af en toe rommelig kan zijn.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar in de zomer vind ik chaps vaak veel luchtiger. Ehh ik denk niet echt dat ik chaps mooier vind, laarzen zien er wel gewoon strak uit.. terwijl het met chaps af en toe rommelig kan zijn.
Ik vind het sowiezo handiger, want je kan je jodhpurs (of hoe je het ook schrijft
) ook als stalschoenen gebruiken. Met laarzen vind ik dat altijd wat zonde, want die gebruik ik alleen bij wedstrijden en dan moet ik ze weer helemaal schoonmaken.

. ook heb ik Chaps, ook van leer, Ik rij nu alleen mijn wedstrijden nog met laarzen
omdat ik nu even nog veel aankopen moet doen voor m'n paardje enzo
en ik heb nu echt het geld niet voor leren laarzen.
Met chaps heb ik nooit gereden en ben ik ook eigenlijk niet van plan
Vind een leren laars veel mooier staan
ik rij liever gewoon alleen met schoenen
) 
Maartje1990 schreef:nou laats had ik dus laarzen aan (leren van iemand anders) en het zat echt rampzalig ik rij altijd met chaps, met laarzen vóel je je paard toch helemaal niet? nou ik niet in ieder geval en rijd verder geen wedstrijden dus dat geeft niet (alhoewel je nu wel met een soort van koker ofzo mag rijden) nee, ik doe wel gewoon chaps