Winterdekentest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Re: Winterdekentest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:21

Ludora schreef:
Ik heb altijd Horseware gehad en heel tevreden over. Maar mijn ruin was te smal van voor en paste de Horseware niet. Toen ben ik op Bucas gekomen !!! Ik ben er heeeeeel tevreden over, en wil echt niets anders meer !!!

Domenick heb ik ook, maar ik ben ontevreden over de voorsluitingen. En omdat ze allemaal een naad over de rug hebben wil ik deze dekens niet op als ie buiten staat. Met 1 flinke bui is de deken doorweekt vanaf de rugnaad. Maar het is wel een fijne staldeken.

Mijn waterdichte Dominick mer rugnaad is nu al 2 winters meegegaan zonder doorlekken...

Weet iemand die de dekens van Bucas qua maat vallen, krap of ruim?

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:42

Op 13 oktober ligt de nieuwe bit weer in de winkel en hier staat ook weer een winterdekentest in.

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:28

Weatherbeeta en Horseware vind ik super.
Goede pasvorm en kwaliteit.
Mijn Weatherbeeta Landa gaat dit jaar voor de 4e winter op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:34

HAR --> SV.

breggel1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 12:25

ik heb nu echt de fijnste deken ooit! van het drunens ruiterhuis
mijn paarden slopen alles en deze doorstaat de test al 2 winters! antartica is de naam met hals er liner
voor maar 156 euro ! de pasvorm is perfect en hij is ook nog een super mooi ze zijn een beetje na gemaakt van de rambo duo

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 15:20

heeft iemand ervaring met sectolin?

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 23:00

Ivm de aanpassing/versoepeling van de regels is het toegestaan weer te reageren in oudere topics. De update hierover kan je hier vinden; Eline @ [FZ] [Dienstmededeling] BBB Mei
Mocht iemand een recenter topic hebben gevonden met het zelfde onderwerp meld dit dan even via de Tem.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 00:58

Er zijn wel dekens die tussen maat 175 en 185 in zitten! Moet je alleen bij andere maatvoering kijken, zo heb je van bucas en Horseware de 6,0 wat ongeveer ovreeenkomt met 183. Zie bijv. de omrekentabel bij paardenzooi:
http://www.paardenzooi.nl/c-876162/dekens/

Maar er zijn zoveel merken dekens, waarvan zelfs per model kan verschillen hoe ze vallen... Dat het echt puzzelen is!

Mijn D pony heeft 6,0 dekens op, waarvan ik er bij sommige een stukje dubbel naai/inneem zodat ze beter passen. Het stomme is namelijk dat een maat kleiner allemaal te kort is naar achteren toe... Dan maar een beetje een soepjurk :o