Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toen ik op vakantie was (had toen nog geen eigen paard) reed ik op een manege paard daar. Is me heel goed bevallen 
Ook in Noordwijkerhout dus. 
nadinepouw schreef:Hoe zijn de paarden, braaf, makkelijk terug te halen? Had ooit ergens een paard waarbij de instructeur zei "als je rustig wilt gaat ze rustig, je kunt toch rijden, dan kun je haar dus gewoon terugnemen". Maar we waren met zn drieeen en toen de andere 2 ervandoor schoten als idioten kon ik doen wat ik wilde, maar mijn paard ging er net zo hard achteraan. .
Shaar schreef:Ik weet niet of het al gezegd is, maar aan de overkant van manege Bakker zit Manege SmitOok in Noordwijkerhout dus.
Daar ga je niet in rengalop, maar gewoon een aantal keer een normaal galopje
Ben er een paar weken geleden nog geweest, en ik vind het wel een aanrader.
Edit: Zie dat Bentuh het ook al gezegd heeft

hier kom ik echt nooit meer.
(en niet dat je halfverwege de rit op het verste punt een vreselijk verhaal over een baarmoederoperatie krijgt en dit weer de eerste keer te paard sinds een half jaar en dat ze nu niet meer kan draven of galopperen. En bedankt
).
).
. siepie schreef:Oke ja dat kan, maar ik was benieuwd. Vooral wat er was met dat meisje met die Fries, dat is namelijk een vriendin van mij. Dus vandaar. Ik merk wel of er nog gereageert word. Anders niet.
Nou he Chan. Ach ja. Ik wist ook niet dat het al zolang stil lag hahah.
Chan_n schreef:zo simoon ze zijn wel stil

en dan zal ik hier ook eens mijn reactie plaatsen.. 
en dit is behoorlijk irritant.
maar een meisje uit mijn klas wel en ik geloof best wel dat jullie het niet naar je zin hebben gehad om wat voor reden dan ook, dat hoor je mij toch niet zeggen
Chan_n schreef:zo simoon ze zijn wel stil