SGW Dijkgatsbos en oefencross

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shariyerke

shari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 22:26

Ik heb vandaag gepost bij hindernis 19 in het dijkgatsbos
een absolute topper
en de vader van lennard was noordhollands kampioen
goed hé
lennard had zelf ook goed gereden aleen zijn paard was nog wat onwennig
xxxxxx shari

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:35

nee, volgens mij was 19 die sprong voor dat watertje,.... Ik ben dus ook langs gekomen...

shariyerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 17:12

hindernis 19 was eerst 24 dat was de skijump

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 17:44

Ja, volgens mijn zusje was het een beste smak...maar gelukkig had ze zich niet bezeerd! Party!!

shariyerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 19:34

ik was er zaterdag en toen was getruud er niet maar ik had jou zusje gezien gomir en die ging super!!!!

gertruud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 21:06

ja,nou ja,ik zal maar even wat laten horen van mijn (nogal blauwe) zelf. De cross ging echt super,en ze deed heel goed haar best,alleen in de waterbak een beetje te goed,ze maakte hele grote sprongen,en toen ze alleen nog vooruit sprong ging het nog wel goed,maar toen kwam er een hondje uit de bosjes gesprongen Bloos ,en maakte ze een sprong opzij! Ja,en daar had ik niet helemaal op gerekend.
Ik kon me nog net vasthouden tot ik uit het water was,maar achteraf had ik dat beter niet kunnen doen,dat water geeft volgens mij namelijk toch wel wat meer mee dan zo'n boomstam Haha! ,maar goed heb ik die ook weer eens van dichtbij bestudeert Schijnheilig .
En toch vind ik mezelf wel een bikkel,ik ben er weer opgestapt,ik heb de waterbak en de boomstam nog een keer overgedaag en heb de cross uitgereden.

En ik vind het zo ztom van mezelf dat ik me niet wat beter vastgehouden heb,dat ik nu ook de cross in Nijeberkoop ga rijden,wie gaat er ook?

En Reddy,gefeliciteerd! Netjes joh! En het spijt me van dat balkje in mn parcours,ik heb nog tegen Ollie gezegd dat ze ze moest laten liggen,maarja eigenwijs he Knipoog

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 21:52

Ik kom denk ik ook naar nijerbekoop, gewoon alles afgaan he!
En over dat dressuur: kan wel.. En? viel het tegen of mee?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 10:31

Ik ga waarschijnlijk ook naar nijeberkoop *LOL* Moet mijn coupon nog even opsturen. En ik ben lekker toch niet gediskwalificeerd(was zelfs niet eens de laatste Haha! )