Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ziet ook veel beter uit dan van die rubberen dingen
Zep schreef:Het rijdt een stuk beter met leren laarzen, dus gefeliciteerd met je aankoop!
hehe daar heb ik echt wel 10 paar van versleten ofzo

Sonja schreef:Als je het je kunt veroorloven, zou ik het je (OOK als beginner!) zeker aanraden. Je beenligging wordt er veel stabieler van, en het zit 10x lekkerder dan rubberen laarzen.
Koen123 schreef:Ik heb ondertussen lederen rijlaarzen gekocht omdat ik ze mooi vind maar ik ben wat verlegen om ze te dragen.![]()
Om zo als jongen (beginner) over straat naar de manège te rijden. Omwille van reacties als : pff, hij loopt er bij als een
volleerde ruiter enz...

) en natte kranten er in doen 'savonds om ze wat te laten uitzetten, zijn ze wel lang nat van (wat het dus wel even moeilijker maakt om ze aan te krijgen) Koen123 schreef:RicardoOpa schreef:Ik vind het een beetje onzinnig om nu al lederen laarzen te kopen. Als jij nu nog maar kort rijdt, is alles nog wat nieuw enzo. Vooral in manege lessen worden eigelijk nooit, zover ik heb gezien, lederen laarzen gebruikt. Misschien in hoge lessen. Ik weet niets van jou niveau. Maar als ik jou was zou ik het nog even laten. Ik rij na 8 jaar ook nog met chaps. Gewoon omdat ik ze fijn vind. Ik wil wel lederen, maar mijn budget is momenteel niet zo hoog
Maar waarom zou je lederen laarzen willen?
Ik heb ondertussen lederen rijlaarzen gekocht omdat ik ze mooi vind maar ik ben wat verlegen om ze te dragen.![]()
Om zo als jongen (beginner) over straat naar de manège te rijden. Omwille van reacties als : pff, hij loopt er bij als een
volleerde ruiter enz...