bodyprotector??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

yyy

Re: bodyprotector??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 14:51

oja heel erg bedankt voor de tips, op het zadel zal ik zeker doen, alleen merk je dat zon ding te groot is? want ik zou het zo niet zien volgens mij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 18:15

Ze nemen als het goed is je maten dus de lengte van je rug en je borstomvang aan de hand daarvan weten ze welke maat je hebt.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 08:38

Anoniem schreef:
Ze nemen als het goed is je maten dus de lengte van je rug en je borstomvang aan de hand daarvan weten ze welke maat je hebt.

oke bedankt dan weet ik dat als ze dat niet doen het geen goede zaak is Knipoog

Denniz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 08:40

En als het goed is voel je ook wel dat die te groot is. Maar laat je gewoon goed helpen in de winkel. En bij twijfel gewoon vragen.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 08:46

oke bedankt allemaal!!

van mij kan er een slotje op of het moet nog geschikt zijn voor andere vragen over BP's?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 18:29

ze moeten goed stevig om je lichaam sluiten,
niet te lang zijn, en fijn zitten

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 17:06

ik hoop dat jullie dit topic nog lezen aangezien het al wat ouder is.

ik heb er eigenlijk 2 gevonden die me wel wat leken maar wat vinden jullie er van?

http://www.ruitersport.com/bodyprotector-3040001-p-359.html 69 euro dacht ik

en
http://www.eventing.be/script/pages_nl/products/bodyprotectors/bodyprotectors_rodneyp.html
daar kan ik de prijs niet vinden.
ik vraag het even aangezien ik denk dat jullie er meer van weten dan ik. En ik al klachten heb gehoort, van de BP is veelste warm, zoek ik toch naar iets ventilerends

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 17:55

oja en of iemand weet hoe ik achter de prijs van die eventing site kan komen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:10

Voor de laatst zou ik een mail sturen. Veder kan ik je helaas niet helpen. Hoplijk anderen wel.
Lachen

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 19:12

hm ik zal kijken of er een contact adres staat. niet echt fijn dat ze het er niet bij vermelden.

kraampie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 18:51

Ga gewoon even langs een paardenzaak waar ze bodyprotectors verkopen en dan krijg je van hun wel de juiste informatie.
Zo kun je er ook een passen, wat jou het beste lijkt.

delete

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:13

Ik heb die van USG, wel een fijne, hij is wel recht, maar op een gegeven moment voel je hem niet meer. Ik vind het wel een prettige bodyprotector, maar heb nog nooit een adnere omgehad, dus wee tniet of andere beter zijn Knipoog

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 09:03

in de paardenzaak hier in de buurt hebben ze dacht ik maar een soort BP en ik hoorde al dat die heel erg warm was, dus in de zomer zal het wel koken dan denk ik hihi.
http://www.canter-equipment.nl/images/Maattabel.jpg
http://www.canter-equipment.nl/images/maatadrenalin.jpg

ik heb de maten opgenomen vanuit deze site. maar daar komen mn maten uit op dat van een kind, en ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik een kinderlijk figuur heb met mn maatje 40 hihi, dus dat zal ook al wel niet kloppen.

wat vinden jullie dan van die 2 BP,s in de links?

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 09:56

de 2e van de eventing site is :volwassen maat ligt zo rond de € 150,- tot € 200,- afhankelijk van de maat.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 16:04

Van die twee wat je boven heb geplaatst zou ik de bovenste (van 70 euro) in ieder geval niet nemen! Dat schuim is echt super hard en vormt absoluut niet mee!

Zo te zien valt die adrenalin erg groot uit ja... Anders stuur canter van de site ff een pb, die kan je het fijne vertellen (canter hier op bokt).

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 19:57

@floor: is het je eigen ervaring met die bovenste BP, op de site staat namelijk dat hij warm word soepel word ofzo...

de onderste valt denk ik ook al af want 200 euro kan ik zo niet uit mn zakkie toveren. als het echt klopt van de eerste word het weer zoeken dus Boos!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:09

Jen: ik heb hem in mijn handen gehad. En hij voelde super stijf aan, het was nog net geen plank. Ik kan me voorstellen dat hij misschien iets soepeler wordt, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij dan lekker zit!

Ik heb zelf een flexrider. Die was 130 euro en dat vond ik ook al aan de dure kant, maar aangezien er goedkoper niet echt iets goeds te vinden was met impact level 3 ben ik voor die gegaan.
Om dezelfde reden als jou heb ik toen ook geen Rodney Powell gekocht.

Ik ben laatst bij canter geweest en die zei iig dat die Adrenalin een erg goede prijs kwaliteit verhouding had. De flexrider vond ze ook goed.

Volgens mij zijn die van USG ook fijn, maar die voldoen niet aan de beta impact level 3.

Ik zie trouwens dat je in de achterhoek woont. Anders moet je eens in Duitsland in een paardenwinkel gaan kijken. Volgens mij verkopen ze daar veel meer (en dus goedkoper) bodyprotectors. Daar is het al veel meer ingeburgerd en ook veel meer noodzakelijk voor de SGW.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:33

Rond Juli ben ik van m'n paard gevallen en had daarbij een breuk in m'n heiligbeen.
Vanaf toen besloten een Bodyprotector aan te schaffen en te dragen. Ik heb een zwarte van IR, kostte 120 euro. Als je em even om hebt en dat ding dus warm wordt vormtie naar je toe, voor je het weet heb je niet eens door meer dat je em draagt. Ik vond het een heel veilig gevoel geven, alleen in het begin heb je echt het idee dat je een doos aan hebt. Clown Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:39

Ik heb een Adrendalin Body gekocht bij Walter in Enschede....€ 85,-- . Geweldige pasvorm.... vormt zich idd naar je lichaam als ie warm wordt.(Ik zie dat je uit het oosten komt) Haha!

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 13:13

hm in Duitsland kan ik nog wel gaan kijken bedankt voor de tip floor.

@ slimmerik: waar zit die walter dan? volgende week moet ik nog wel naar enschede naar het ziekenhuis ligt dat in de buurt? of is dat totaal uit de richting?

hoe doen jullie het dan eigenlijk ik de zomer als het 25 celcius is? word je dan niet een gebakken ei in die BP?

echt heel erg bedankt!

dan vallen de BP's die ik geplaats had dus echt af.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 13:48

Ja, dan is het inderdaad errug warm Knipoog. maar ik heb hem dan ook gewoon om. Na het rijden trek ik mijn doorweekte shirt gewoon uit en doe een ander aan!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 16:26

USG is toch van Kieffer?

Mijn vriend heeft er een gehad van John Field, maar die heeft nooit zo heel lekker gezeten. Toen we de vorige keer op Equitana waren hebben we alle merken uitgeprobeerd. Meestal verkopen ze maar 1 merk in een ruitersportzaak, maar daar konden we dus mooi alles bekijken.

Hij heeft de BP gekozen die hem het lekkerst zat. Natuurlijk was dat ook de duurste Haha! Hij was van Mark Owen.
Je moet dus gewoon meerdere merken uitproberen en als je een goed passende hebt en een model dat voor jou geschikt is dan zitten ze echt niet vreselijk. Ze zijn wel erg warm. Pak zeker geen maat te groot. Dat is levensgevaarlijk. Dan komen ze namelijk omhoog bij het springen, en je hebt te weinig halsvrijheid.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:53

wel handig om te volgen..ik moet er ook nog 1 kopen..

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:09

Er staat me ergens vaag iets van bij dat USG van een ander merk is ja... zou best kunnen dat dat Kieffer is.

Maar kieffer heeft onder hun eigen naam nu ook bp uitgebracht. Die heb ik ook gepast maar ik voelde me net een schildpad zo breed was die!

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 20:09

hm dat word dus extra t shirts kopen Clown

welke merken zijn nog meer af te raden dan? die 2 die ze bij divoza hebben lijken me ook niet echt comfortabel...