Vraagje over HC starten

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

livvy

Re: Vraagje over HC starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:41

Je kan bij de KNHS blanco startcoupons aanvragen, maar die zijn inderdaad stervensduur. Dat zijn dus andere dan de Deurnecoupons (die kun je alleen krijgen als je daar op school zit). Mijn advies: de blauwe opmaken (of bewaren) en dan gewoon startkaart aanvragen. Als je dan op die officiele coupons HC zet en het duidelijk meldt bij het secretariaat van de betreffende wedstrijd kan je ook gewoon HC starten.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:47

Kit_for_ever schreef:
Dan gebruik ik ze liever zelf. En dan derbij, je krijgt er maar 5. Ik denk dat de mensen die geen wedstrijdervaring hebben, toch eerst gaan dressuuren vooraleer ze aan het springen beginnen. Dan ben je er al 2 kwijt.. Dus echt veel zijn t er niet, maar opzich wel een mooie kans voor mensen zonder paard en wedstrijdervaring. Maar nu heb ik t eink nog niet helder. Kán ik nou bij de KNHS van die 'blauwe' coupons aanvragen of niet? Of zijn die stervens duur?

Je kan alleen met een paard starten als je er een startkaart bij hebt! heb je die niet dan kan je dus niet starten. Dat heeft dus niets te maken met de coupons die je gebruikt.

Waar een blanco coupon dan voor is?:

Een blanco coupon kan je bijvoorbeeld op voorraad leggen voor het geval je ooit een wedstrijd moet starten en je gewone coupons zijn te laat binnen gekomen en op. Of als je je startkaart al wel hebt maar je coupons nog niet.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 14:12

Om heel irri te doen, Waarom krijg je van Deurne dan die coupons en kan je ermee starten zonder startkaart?

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:48

Kit_for_ever schreef:
Om heel irri te doen, Waarom krijg je van Deurne dan die coupons en kan je ermee starten zonder startkaart?

Omdat dat dus speciaal voor deurnestudenten gemaakt is om mensen zonder de mogelijkheden toch te laten starten. Blijkbaar gaat het om het opdoen van wedstrijdervaring.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 16:42

je naam staat ook op de coupon gedrukt Knipoog
dus een ander heeft er niet zoveel aan.

ik vind het belangrijk dat de mensen die hit deurne van de opleding komen ook wedstridjervaring hebben, en op wedstrijden gaan is anders dan eens mee rijden op school..

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 17:16

Naam is door te krassen Tong uitsteken Whaha goed he Tong uitsteken Nee geintje, ik heb er toen 2 aan iemand anders gegeven die ze nodig had op t laatste moment om op het concour van onzelf en jonge goedgekeurde hengst te springen. Maar of zei de naam heeft doorgestreept weet ik niet...