Jullie eerste wedstrijd

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

OemmiejO

Re: Jullie eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:54

Eerste wedstrijd ging ik met de trailer. Ja
Was absolúút niet zenuwachtig (waar ik mezelf ook over verbaasde. Haha!)

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:42

Heb vandaag mijn eerste (officiele) wedstrijd gehad Haha!
Ik was , toen we in de auto zaten had ik wel beetje buikpijn omdat ik zenuwachtig was, in het losrijden was ik meer (en de pony trouwens ook) wat onwennig maar na de 1e proef was alles weg, en maargoed ook want we zijn nu B+1 Knipoog succes!

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:13

Ik heb as zondag m'n eerste wedstrijd met m'n nieuwe paard. Ben wel beetje zenuwachtig...heb zelfs al gedroomd dat ik vanalles vergeten was Haha! dus dat lijstje van jullie ga ik even kopiëren Knipoog

Sannea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:07

1e wedstrijd was ik nogal zenuwachtig Bloos k moest op een nogal vervelende pony Tong uitsteken
Maar het ging opzich wel goed:)
Veel geluk!

MiCkSkE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:47

ik rijd 10 december voor het eerst een proefje Haha! ook nog nooit wedstrijd gereden ofzo... dus ik ga flink zenuwachtig zijn Wow! ik ben zowiezow al best bang, en verlegen... maarja, we gaan het zien Clown
jij veel succes iig OK dan!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:46

mijn eerste wedstrijd was met een brave verzorgpony, was dan ook een winstpunt. Had daarvoor op manege wedstrijdjes gereden, onderling.
Als je zenuwachtig bent, probeer je dan in te beelden dat je voorlezer je instructeur of instructrice is en dat de jury daar zit om hem of haar te beoordelen. Bij mij werkt dat Knipoog