proef 30, tips voor appuyement?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: proef 30, tips voor appuyement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:41

Netjes Haike!!

Ik moest twee proeven rijden en bij de tweede proef had ik gewoon de hele baan om te appuyeren, echt ik was al halverwege toen ik zoiets had van oliebol ik ben al bijna bij de AC lijn Clown

Eerste proef (proef 30 dus) ging erg fijn. Had 203-2 punten. Had zelf eigenlijk wel op een winstpuntje gehoopt Bloos
Tweede ging iets minder maar met 196 punten vond ik mijn debuut wel geslaagd Ja

[komt nog bij dat ik de hele week gestapt heb omdat hij een trap in het weiland had gekregen]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:20

Keurig Haike!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:43

viefdepief schreef:

Ik moest twee proeven rijden en bij de tweede proef had ik gewoon de hele baan om te appuyeren, echt ik was al halverwege toen ik zoiets had van oliebol ik ben al bijna bij de AC lijn Clown

Haha, dat had ik ook, was rúim voor G al klaar hoor Ja! Had de 1e proef 190 (miscommunicatie met secretariaat, zat er nog maar 5 minuten op en moest de ring al in, (terwijl eerst aangegeven was dat het NIET in zou lopen) dan is het motortje écht nog niet warmgelopen hoor, 2e proef ging op wat slordigheidjes na erg fijn en die werd beloond met 215.

Gefeliciteerd Haike, knappe punten met zo'n lastige proef hoor!