Rabobank dekje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Rabobank dekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 23:35

De dekjes kun je gewoon in de webwinkel van de rabobank bestellen, niets bijzonders dus. Ik vind persoonlijk een jas van het talentenplan echt iets zeggen, niet zo'n dekje waar 1/4de van Nederland mee rond rijdt.

tottaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 08:34

hoi, gisteren reed er ook een meisje mee, met het witte rabobankdekje, met logo en oranje rand.
er mag gewoon mee gestart worden ,, want bij sommige wedstrijden krijg je hem ook als je wint;)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:20

Neonlight schreef:
De dekjes kun je gewoon in de webwinkel van de rabobank bestellen, niets bijzonders dus. Ik vind persoonlijk een jas van het talentenplan echt iets zeggen, niet zo'n dekje waar 1/4de van Nederland mee rond rijdt.

volgens mij kan je hem niet zomaar bestellen via de webwinkel op internet hoor...ik dacht dat dat alleen met dekens kon. Dekje volgens mij nog niet..miss in de toekomst wel?

Maar je mag er igg mee rijden hoor!! en als je het leuk vind moet je het gewoon doen. Persoonlijk vind ik niet meer dat het echt een status is dat je wat belangrijks hebt gewonnen, zoals iedereen al zei..half Nederland rijdt er mee...en ja ik ook Bloos Ik vind het ook een mooi dekje om te zien en daarom doe ik hem ook af en toe op.

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 13:23

ik rijd er ook mee, en er word nooit wat van gezegd. Dus ik denk wel dat het mag Tong uitsteken

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 06:53

Op dit moment kun je de dekjes inderdaad niet bestellen (nieuwe collectie) maar het kon altijd gewoon. Knipoog

augurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 06:57

Moet je als je hem besteld voor zo'n dekje betalen? want dan weet ik wel een mooier dekje te verzinnen. Of je vind het interessant om met zo'n dekje te rijden.

mirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:24

augurk schreef:
Of je vind het interessant om met zo'n dekje te rijden.

dat gevoel krijg ik er ook bij als je er eentje besteld, het is leuk om er mee te rijden als je er echt één verdient heb!

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:40

hoe groot mag het raclmae logo zijn dan?
ik rijd ook met een dekje met een logo erop maar wist niet dat het logo binnen de voorschreven afmeting moet izjn, weet iemand die?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:22

Pff ik heb ooit zo'n dekje gewonnen toen er echt nog niemand mee reed (behalve de kader mensen)

Toen vond ik het onwijs leuk1 Nu heb ik een nieuwe gekocht omdat hij verschrikkelijk lelijk is geworden en heel NL er mee rijd Knipoog Nu dus gewoon mooi dekje met naam Lachen

psvub

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:11

volgens mij mag je daar gewoon mee starten

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:45

En het is gelijk een mooi excuus voor als de punten niet naar je zin zijn *LOL* *LOL*

Redgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 21:05

Bedankt voor de reacties. Hij is inmiddels besteld. En voor degenen die denken dat ik interessant probeer te doen: ik vind het gewoon een mooi dekje en vind het leuk om daarmee te rijden nu ik voor de Rabo werk...

augurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 22:02

Als jij hem mooi vindt moet je er mee gaan rijden!
En zeker als je voor de Rabo werkt. Veel plezier ermee!