wie de eigenaar

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

PienZ

Re: wie de eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:45

Als je inderdaad 200 euro moet betalen betaal die dan ben je van haar gezeur af scheelt je een hoop juridische kosten die waarschijnlijk meer dan 200 euro gaan kosten en laat haar lekker stikken in die 200 euro

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:50

Niet betalen. Jij hebt gelijk.

kaloe24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 22:22

nee ik ben niet van plan te betalen nu ik dit allemaal lees
ik wacht wel tot ze met meer dingen aan komt zetten zodat ik kan bewijzen dat het mijn paardje is
ik heb in ieder geval duidelijk gemaakt dat ze geen poot heeft om op te staan en dat ik niet zomaar dat paard geef dan zal zij mij eerst al zijn kosten van de afgelopen 5 jaar moeten betalen dan heeft zij recht van spreken....
dus maar afwachten wat daarop het antwoord zal zijn

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:09

nogmaals, de afspraak was dat als jij hem kwijt wilde dat ie terug zou gaan naar haar, echter zij wil m nou terug en das pech hebben voor haar want jij wil m niet kwijt.
Kan zij uberhaupt nog bewijzen dat ie van haar is?

black_velvet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:13

als ik dit zo allemaal eens lees en het klopt wat je zegt kan zij helemaal geen rechten meer op het paardje doen gelden of ze moet wraak willen of zoiets want wat is 200 euro nu eigenlijk voor een bedrag

black_velvet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:15

oh ik wilde nog even zeggen ik hoop dat je aan het langste eind trekt

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:54

Wacht gewoon haar actie af, jij staat toch het sterkst. Ik denk dat ze gewoon bluft, wie begint er nou een rechtzaak voor 200,-. Hoe oud is deze persoon eigenlijk?

kaloe24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 15:34

black_velvet schreef:
als ik dit zo allemaal eens lees en het klopt wat je zegt kan zij helemaal geen rechten meer op het paardje doen gelden of ze moet wraak willen of zoiets want wat is 200 euro nu eigenlijk voor een bedrag

200 euro is niets
maar wel een hoop geld voor een paardje waar ik al aardig wat geld heb inzitten na 5 jaar
vandaar dat ik het me afvroeg

kaloe24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 15:36

IKbenEllen schreef:
Wacht gewoon haar actie af, jij staat toch het sterkst. Ik denk dat ze gewoon bluft, wie begint er nou een rechtzaak voor 200,-. Hoe oud is deze persoon eigenlijk?

ach ja haar leeftijd is rond de 30
maar wie weet komt het wel zo ver.... ik weet niet wat er in haar koppie omgaat....
maar als ik dit allemaal lees laat het maar komen ik heb genoeg bewijs kwa betalingen
ik maak me niet zo druk meer
als het paardje er maar geen last van heb het moet niet ten koste van hem gaan

kaloe24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 15:43

cissy schreef:
nogmaals, de afspraak was dat als jij hem kwijt wilde dat ie terug zou gaan naar haar, echter zij wil m nou terug en das pech hebben voor haar want jij wil m niet kwijt.
Kan zij uberhaupt nog bewijzen dat ie van haar is?

en zij weet ook dat ik altijd heb gezecht hij gaat bij mij dood ik zal hem nooit wegdoen
ik heb hem al als veulen af aan ...
vanaf die tijd heb ik alle kosten van hem betaald en zij heb zelf toen hij gechipt werd hem op mijn naam laten zetten... ik weet dat dat geen eigendoms bewijs is maar ja als het haar paardje is zet ze hem toch op haar naam
dan zijn die kleine dingetjes die allemaal door me hoofd heen spoken van waarom dan nu ineens die pony

black_velvet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:57

kaloe24 schreef:
black_velvet schreef:

200 euro is niets
maar wel een hoop geld voor een paardje waar ik al aardig wat geld heb inzitten na 5 jaar
vandaar dat ik het me afvroeg

ik bedoelde niet dat het voor jou niet veel was om te moeten betalen maar een raar bedrag voor haar om te verzinnen

kaloe24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 20:04

Citaat:
ik bedoelde niet dat het voor jou niet veel was om te moeten betalen maar een raar bedrag voor haar om te verzinnen

ooo oke
ja daar heb je ook gelijk in
ik denk dat ze gewoon geld nodig heb en ze denkt dat ik wel zo gek ben om het te betalen

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 08:44

kaloe24 schreef:
ach ja haar leeftijd is rond de 30
maar wie weet komt het wel zo ver.... ik weet niet wat er in haar koppie omgaat....
maar als ik dit allemaal lees laat het maar komen ik heb genoeg bewijs kwa betalingen
ik maak me niet zo druk meer
als het paardje er maar geen last van heb het moet niet ten koste van hem gaan

Psies, laat haar lekker in haar sop gaarkoken. Het kwam mij over of dat het nog een jong meisje was, vond het zo kinderachtig.....

kaloe24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 09:05

het is ook kinderachtig
ik laat het ook lekker gaan... ik wacht wel af tot de verdere stappen ,als ze die nog gaat ondernemen

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 09:10

Als jij kan aantonen dat jij de afgelopen 5 jaar de kosten heb betaald van de hoefsmit enc.
En jij heb de papieren en zo dan ben jij officeel de eigenaar van het paard.