Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

black_velvet schreef:als ik dit zo allemaal eens lees en het klopt wat je zegt kan zij helemaal geen rechten meer op het paardje doen gelden of ze moet wraak willen of zoiets want wat is 200 euro nu eigenlijk voor een bedrag
IKbenEllen schreef:Wacht gewoon haar actie af, jij staat toch het sterkst. Ik denk dat ze gewoon bluft, wie begint er nou een rechtzaak voor 200,-. Hoe oud is deze persoon eigenlijk?
cissy schreef:nogmaals, de afspraak was dat als jij hem kwijt wilde dat ie terug zou gaan naar haar, echter zij wil m nou terug en das pech hebben voor haar want jij wil m niet kwijt.
Kan zij uberhaupt nog bewijzen dat ie van haar is?

kaloe24 schreef:black_velvet schreef:als ik dit zo allemaal eens lees en het klopt wat je zegt kan zij helemaal geen rechten meer op het paardje doen gelden of ze moet wraak willen of zoiets want wat is 200 euro nu eigenlijk voor een bedrag
200 euro is niets
maar wel een hoop geld voor een paardje waar ik al aardig wat geld heb inzitten na 5 jaar
vandaar dat ik het me afvroeg
Citaat:ik bedoelde niet dat het voor jou niet veel was om te moeten betalen maar een raar bedrag voor haar om te verzinnen
kaloe24 schreef:ach ja haar leeftijd is rond de 30
maar wie weet komt het wel zo ver.... ik weet niet wat er in haar koppie omgaat....
maar als ik dit allemaal lees laat het maar komen ik heb genoeg bewijs kwa betalingen
ik maak me niet zo druk meer
als het paardje er maar geen last van heb het moet niet ten koste van hem gaan