... afentoe wel wat probleempjes met rond vliegend zand, verdwaalde vliegjes enzo, maar verder bevalt het mij prima
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
... afentoe wel wat probleempjes met rond vliegend zand, verdwaalde vliegjes enzo, maar verder bevalt het mij prima
!
)

.
Met bril vind ik niet zo fijn rijden 
Alleen vond ik dat niet lekker zitten in combi met mijn cap
Ik houd niet zo van zandjes onder mijn lenzen 

), en nu heb ik zachte en wil ik nooit meer wat anders!!!!
)
met een grote groep deed ik bij mn zachte lenzen ook altijd een lichte zonnebril op tegen het stof.
Heb m nu 3 jaar, en in totaal 3 weken opgehad denk ik, ik voel me er niet prettig bij. Nu ik toch weer meer last kreeg van hoofdpijn ensow ben ik gaan informeren naar lenzen. Ik krijg nu nieuwe, halfzachte lenzen. Ik hoop zo dat t bevalt, want ik lees nu toch best nog aardig wat verhalen over stofjes ensow
Ik wacht af... orion_ schreef:lenzen,... afentoe wel wat probleempjes met rond vliegend zand, verdwaalde vliegjes enzo, maar verder bevalt het mij prima
Mustang2006 schreef:orion_ schreef:lenzen,... afentoe wel wat probleempjes met rond vliegend zand, verdwaalde vliegjes enzo, maar verder bevalt het mij prima
ik kan mij hier helemaal bij aansluiten.
ech een uitvinding die dingen haha! Maar10e schreef:ik zal toch wel moeten want ik mag mijn lenzen nog maar 6 uur per dag in.![]()