Naamplaatje op een halster

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lahja_Micky

Re: Naamplaatje op een halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:43

ik wil het ook wel is zien

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:29

Bij ons op de manege hebben alle pony's met zo'n naamplaantje.. Tong uitsteken alleen dan wel zo'n "plestic" ding.. Knipoog op zo'n katoenen halster Ja **het ziet er best wel leuk uit, elke pony weer een ander kleurtje etc.. Tong uitsteken** en je kan het papiertje eruit halen en er zo een andere naam op zetten o.i.d. Knipoog Waar ze het hebben laten doen? No idea!

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 21:53

luna1986 schreef:
Ik heb een halster gekocht waar al zo'n plaatje opzat. Ik heb hem laten graveren (beetje jammer dat ze hem op zijn kop hebben gehouden) bij een sieraden winkel. Maar verder ziet het er wel netjes uit!

Dat meen je niet?! Koe

Ik wacht de foto's even af! Haha!

Ja ik kan er ook wel zo'n plastic ding voor kopen, maar da's niet leuk joh! Hahaha, ik wil chique de friemel!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:57

Ik heb sinds vorige week een mooi halster voor mijn jongste merrie, ook met naam erop, maar dan geborduurd. Is van BMB, en je kunt de kleurencombinatie voor het halster zelf maken, en het lettertype kiezen.

Zie link: http://www.foxranch.de/BMB.html

psvub

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:17

lief broertje heb je Lachen

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:25

bij de stal waar ik rijd, en waar ze ook dravertjes hebben, hebben ze ook van die halsters voor de dravers op koers. en volgends mij kan je dat gewoon bij iemand doen die ook van die naambordjes maakt.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:41

de halsters die wij hebben voor de dravers zijn echt de allermooiste! zie je duidelijk de naam teminste
kan je kopen bij Harrie van den Bosch, Zadel- en Tuigmakerij, Hoofdweg 264, tel. 0561-688352 Nijeholtpade.
staat op op de koers in wassenaar,alkmaar,wolvega groningen.

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:52

Ik heb er vorig jaar één gekocht op Indoor Zuidlaren. Er stond een man die dat deed. Maar waar hij nou van was........Misschien is hij er dit jaar weer.