Pony niet uit de wei te krijgen.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

rensju

Re: Pony niet uit de wei te krijgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:43

het ligt eraan denk ik, als hij bangig is of geen vertrouwen heeft.. moet je idd rustig aan doen... vertrouwen brengen...
ik heb ervaring met een merrie die gewoon met je speelde... uren en uren eracther aan... dus wat deden wij, haar opjagen... nouja er voorzorgen dat ze constant door moest draven .. en dan is het spelletje opeens niet zo leuk meer... !!

NewChapter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 20:54

Ik heb dat ook bij die van mij geprobeerd, maar erachteraan lopen duurde wel heel lang en hij gaf niet op, hij rende naar de andere kant van het land en bleef daar staan totdat ik daar eindelijk aankwam en rende weer naar de andere kant, alleen als ik het had geprobeerd anders bleef hij gewoon staan. Maar hij weet ook nog niet zo goed wat dat allemaal betekend, draf, galop. Misschien als hij wat ouder is zal ik jou methode zeker gebruiken!!

Go_lucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:18

soms wil mijn paard ook nie n rent ze er van door maar dan wacht ik rustig af op mijn hurken dus zo laag mogelijk zitten en toen kwam ze naar me toe ik liet haar aan mijn hand ruiken en pakte haar voorzichtig bij het hoofd beet en deed halster om en liep toen naar de stal en kreeg een snoepje als beloning maar meer ook nie mischien een tip voor later !!!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:33

ik ga het maandag weer proberen, trek gewoon de stoute schoenen aan en pak zijn hoofdje beet. Ik zal wel laten weten hoe het is gelopen!

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:44

haha dat is waar, wij deden het dan met zijn 2en.. een paard loopt idd veel sneller naar de andere kant.. dat was dus het probleem als je haar wou pakken.. dan kan ze tussendoor ff rusten en steeds weer weggassen... maar bij haar kon je echt duidelijk merken dat ze ons gewoon in de maling nam...