Hoe cap schoonmaken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke__

Re: Hoe cap schoonmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:14

__inge__ schreef:
als er veel stof oid op zit, plak ik er altijd wat tape op, trek het er weer af en het stof blijft aan de tape zitten Lachen

Zo doe ik het ook! Tong uitsteken

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:27

Net mijn cap uit de wasmachine gehaald. Ik had hem in een stevige tafellaken gewikkeld, de uiteinden vastgezet met veiligheidspelden en toen in een kussensloop. Maar hij lag er helemaal uit. Ach gut Moraal van dit verhaal, zo veel mogelijk veiligheidsspelden gebruiken om de handdoeken oid mee vast te zetten. Haha! Waarschijnlijk zat er aan de binnenkant van mijn cap iets van papier. Ik heb nu allemaal witte pluisjes op mijn cap, maar dat krijg je er wel af met tape of een borstel. Hij is in ieder geval weer lekker fris aan de binnenkant. Daar ging het me om.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:38

je moet m ook in een kussensloop doen : die dichtknopen, elastiek er om heen doen.. en dan samen met handoeken erin stoppen..

sorry was stukje vergeten in mn omchrijving.

Britneeey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:22

nattedoek schoonmaken helpt het neit meot je ykken wat er gebeurt als die in de wasmachine zit Tong uitsteken