Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

IceQueentjuh schreef:Als je al geld heb gestort zou ik naar de bank gaan en mijn geld terug laten halen dit kan je tot 6 weken na de storting doen.

En een briefje in de brievenbus gestopt dat het daar lag.. Kan toch link zijn, als er nou iets heel waardevols in zit ofzo.
ChristaMoor schreef:Ik zou zowiezo een pakketje als een hoofdstel niet in een enveloppe op debus doen, maar als een pakje versturen. Dan heb je een tracktrace nummer en toch min of meer een "bewijs" dat je het hebt verstuurd.
naiade schreef:ChristaMoor schreef:Ik zou zowiezo een pakketje als een hoofdstel niet in een enveloppe op debus doen, maar als een pakje versturen. Dan heb je een tracktrace nummer en toch min of meer een "bewijs" dat je het hebt verstuurd.
ja maar als mensen die kopen dat nou willen en geen 6,20 willen betalen...

naiade schreef:ik heb het zelfde probleem
envelop met hoofdstel verstuurd voor bokker al 3 weken geleden en nog niets
bokker word nu ook wel ongeduldig en ik ook...
maar tpg kan er niets aan doen en pakket nr heb ik dus niet omdat het zo verstuurd is in een envelop
wel heel vervelend
ik zit ook nog steeds op envelop met kaart en 30 euro verjaardags geld voor mijn zoontje van 16 aug te wachten
nog nooit problemen met de post gehad maar nu dus 2 x op korte termijn
Charos schreef:naiade schreef:ik heb het zelfde probleem
envelop met hoofdstel verstuurd voor bokker al 3 weken geleden en nog niets
bokker word nu ook wel ongeduldig en ik ook...
maar tpg kan er niets aan doen en pakket nr heb ik dus niet omdat het zo verstuurd is in een envelop
wel heel vervelend
ik zit ook nog steeds op envelop met kaart en 30 euro verjaardags geld voor mijn zoontje van 16 aug te wachten
nog nooit problemen met de post gehad maar nu dus 2 x op korte termijn
Probeer jij maar eens een hoofdstel in een envelop te krijgen en die door de brievenbus te doen, dat lukt je gewoon niet. Ik zou twijfelen aan de eerlijkheid van deze bokker.

......
ik heb het pakketje eindelijk ontvangen

elmiran schreef:ik heb het pakketje eindelijk ontvangen