pakketje niet aangekomen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Yorghos

Re: pakketje niet aangekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 20:49

Je kunt dit wel melden bij TPG.
Ik heb laatst ook een pakketje gemist, geen briefje in de bus en mijn buren wisten ook van niks. Volgens tracktrace was het pakket aan geadresseerde afgeleverd. Klopte dus niks van.
Ik heb TPG een mail gestuurd waarin ik alle gegevens heb gezet. Dus pakketnummer, afzender en geadresseerde.
Uiteindelijk kreeg ik een week later een brief per post met daarin de mededeling dat het pakket een stuk verderop in de straat bij iemand was afgegeven.
Toen ben ik het daar gaan ophalen en bleek dat die mensen niet wisten voor wie het pakketje bestemd was. Bij mij was de postbode blijkbaar "vergeten" een melding in de brievenbus te gooien...

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 21:17

Wat raar. Ik wacht nog even af. Heb net een pm gehad. Ze gaat het even uitzoeken bij t postkantoor enz. dus ben benieuwd of ik het uit eindelijk krijg. Anders vind ik het echt slordig....je pakketje moet toch ergens zijn? Kootwijk is maar klein dus als ie verkeerd bezorgd is krijgen we dat zo te horen, iedereen kent elkaar.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:42

Jeetje, ik zou nog even wachten. gaat het om een groot bedrag?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 17:47

25 euro. Heb nog niks gehoord maar wacht nog even af.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:52

IceQueentjuh schreef:
Als je al geld heb gestort zou ik naar de bank gaan en mijn geld terug laten halen dit kan je tot 6 weken na de storting doen.

dit is een hardnekkig misverstand, dat kan dus niet!

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:03

Oh jakkes.Ik hoop dat het snel word opgelost.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:08

Vervelend. Scheve mond
Je weet het idd nooit met TPG! Bij ons werd laatst een pakketje bezorgd en er was niemand thuis. Toevallig is ons konijn pas overleden en het konijnenhok staat nog achter huis. Was die bezorger van TPG gewoon achterom gelopen en had het pakketje in het konijnenhok gedaan. Huilen En een briefje in de brievenbus gestopt dat het daar lag.. Kan toch link zijn, als er nou iets heel waardevols in zit ofzo. Scheve mond

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 17:07

ChristaMoor schreef:
Ik zou zowiezo een pakketje als een hoofdstel niet in een enveloppe op debus doen, maar als een pakje versturen. Dan heb je een tracktrace nummer en toch min of meer een "bewijs" dat je het hebt verstuurd.

ja maar als mensen die kopen dat nou willen en geen 6,20 willen betalen...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 17:22

naiade schreef:
ChristaMoor schreef:
Ik zou zowiezo een pakketje als een hoofdstel niet in een enveloppe op debus doen, maar als een pakje versturen. Dan heb je een tracktrace nummer en toch min of meer een "bewijs" dat je het hebt verstuurd.

ja maar als mensen die kopen dat nou willen en geen 6,20 willen betalen...

Dan vind ik dat het ook hun eigen risico is.....

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:02

ik heb 2 jaar geleden van een bokker een hoofdstel gekocht... ik wacht nu nog steeds Haha!
die dag waren wij thuis en via tracktrace zou het pakketje op een bepaald tijdstip bij ons thuis afgeleverd zijn. die bokker heeft nog een brief en weet ik veel wat naar de tpg gestuurd en zij maar zeggen datie gewoon bezorgd was.
ik heb overal een briefje in gedaan bij ons in de flat en zelfs op nr 86, dat verwisseld zou kunnen zijn omdat wij 68 zijn.. maar helemaal nix. uiteindelijk hebben we fifty fifty gedaan.. zij was tenslotte ook haar hoofdstel kwijt.

ik krijg hier bij ons regelmatig verkeerde post, van andere geadresseerden en zelfs van bovenburen. ben zelf ook kersthulp geweest bij de tpg en daar werd mij ingehamerd dat je goed naar de namen moest kijken ofdie bij het nr hoorden.. maar daar lijken veel postbodes niet eens op te letten.

dure dingen verzend ik dan ook altijd met extra zeker.. kost 1,50 meer.. maar istie wel tot 500 euro verzekerd als het mis gaat.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 21:21

Bekend probleem! Ik wacht ook al een tijd op een pakketje van een bokker. Ze zegt dat het verzonden is maar dat dingen wel vaker zoek raken bij dat postkantoor, ook heeft ze geen tracktrace nummer! Ze zou anders het geld terug storten wat ook nog steeds niet gedaan is, fijn zulke bokkers Boos!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 23:42

naiade schreef:
ik heb het zelfde probleem
envelop met hoofdstel verstuurd voor bokker al 3 weken geleden en nog niets
bokker word nu ook wel ongeduldig en ik ook...
maar tpg kan er niets aan doen en pakket nr heb ik dus niet omdat het zo verstuurd is in een envelop
wel heel vervelend

ik zit ook nog steeds op envelop met kaart en 30 euro verjaardags geld voor mijn zoontje van 16 aug te wachten

nog nooit problemen met de post gehad maar nu dus 2 x op korte termijn

Probeer jij maar eens een hoofdstel in een envelop te krijgen en die door de brievenbus te doen, dat lukt je gewoon niet. Ik zou twijfelen aan de eerlijkheid van deze bokker.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 07:11

Charos schreef:
naiade schreef:
ik heb het zelfde probleem
envelop met hoofdstel verstuurd voor bokker al 3 weken geleden en nog niets
bokker word nu ook wel ongeduldig en ik ook...
maar tpg kan er niets aan doen en pakket nr heb ik dus niet omdat het zo verstuurd is in een envelop
wel heel vervelend

ik zit ook nog steeds op envelop met kaart en 30 euro verjaardags geld voor mijn zoontje van 16 aug te wachten

nog nooit problemen met de post gehad maar nu dus 2 x op korte termijn

Probeer jij maar eens een hoofdstel in een envelop te krijgen en die door de brievenbus te doen, dat lukt je gewoon niet. Ik zou twijfelen aan de eerlijkheid van deze bokker.

Dat kan echt wel.... probeer het zelf maar eens. In zo'n grote A4 envelop (en een stevige) en dan bedoel ik zonder bit enzo.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:19

Dat lukt niet, 2 bandages in een A4 envelop kan amper door de brievenbus. Dus een hoofdstel in een envelop?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:20

Dan nog vind ik het een rare, beschuldigende opmerking die absoluut niet relevant is voor het topic!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:20

Als je het hoofdstel helemaal uit elkaar haalt is het geen probleem. Ik heb in het verleden ook een hoofdstel zo opgestuurd, die wel gewoon aangekomen is Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:23

Dat kan prima hoor, gewoon in losse onderdelen opsturen in een grote envelop die nog net door de brievenbus kan. Zo heb ik ook ooit een hoofdstel ontvangen. Ja

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:28

Ik heb het ook vaak genoeg meegemaakt en mijn vriend heeft voor tpg gewerkt en hij heeft ooit ook weleens een paar fouten gemaakt heeft hij toegegeven(kwamen ze toen ze het busje uit gingen ruimen ineens een paar hele kleine pakjes tegen onder de voorstoelen van een halfjaar geleden).

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:28

Dat dacht ik dus ook......

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 16:15

Zo zie je maar weer dat post bezorgen wel heel moeilijk is Clown ......
Wij hebben deze week al weer brieven gehad van iemand die een paar meter verderop woont...dan denk ik ook, je kunt toch wel lezen? 28 en 15 is toch wel een heel verschil...vind dat de postbodes wel wat beter op mogen gaan letten en hun werk gewoon goed horen te doen. Zo moeilijk is het toch niet om een pakketje te bezorgen bij het goede adres?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 12:39

Haha! ik heb het pakketje eindelijk ontvangen Vork

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:21

elmiran schreef:
Haha! ik heb het pakketje eindelijk ontvangen Vork

Gelukkig! Nu ik nog Boos!