[ ik sta er niet].Als ze bij poelenburgh nog officieel organiseren ga ik er zeker nog heen!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
[ ik sta er niet].
mnm schreef:Wat ik wél een mega pluspunt vind aan Poelenburgh, is dat je twee verschillende binnen-rijhallen hebt, dus nooit op bevroren bodems/in de regen losrijden!!
mnm schreef:Wat ik wél een mega pluspunt vind aan Poelenburgh, is dat je twee verschillende binnen-rijhallen hebt, dus nooit op bevroren bodems/in de regen losrijden!!
tujuh schreef:Ja, jullie komen dan toch wel gezellig naar Poelenburgh?
We zijn nu ook bezig om een eigen vereniging op te starten.
De wedstrijdkalender is al onderweg naar de KNHS.
mnm schreef:Ik vind het nog steeds vreemd dat ze totaal niets met de leden overlegd hebben. Een algemene ledenvergadering of een enquète was toch wel op zijn plaats geweest...of niet soms?

Gelissen schreef:Ja, je kunt voorlopig bellen naar de manege, als er een apart telefoonnummer is dan laten we dat zo snel mogelijk weten.
Verder zijn we met een aantal leden toch wel aan het bekijken of er mogelijkheden zijn om zelf een vereniging op te starten. Wellicht zijn er meer mensen geinteresseerd om daar dan lid van te worden?
(en ik weet er misschien nog wel een paar!) Ben nu lid van de hippix en kom altijd lopend naar de wedstrijden toe, ik ben dus ook afhankelijk van de wdestrijden bij Poelenburgh. Ik heb geen trailer, dus voor mij geen wedstrijden bij manege Beukers en dus ook geen reden om lid te blijven bij de hippix. mnm schreef:Hulp is altijd welkom! En we zijn er druk mee bezig om gewoon vanaf januari alweer de wedstrijden door te laten gaan op poelenburgh.
) Ook is het voor mij nu kwa afstand wel te doen en naar poelenburgh was te ver. Mij zal je niet horen klagen. Maar vind het natuurlijk ook jammer voor degenen die van poelenburgh afhankelijk zijn. Het zou dus ook wel mooi zijn als poelenburgh weer een eigen vereniging zou krijgen.