wanneer gaan jullie beginnen met scheren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hafgirl15

Re: wanneer gaan jullie beginnen met scheren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:15

ik wil mijn haf meteen scheren als ie op stal komt, bij mij is het ook geen doen meer....

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 07:54

Mijn paard heeft 3 jaar in de opfok gelopen (waar hij s'winters altijd net een bol wol leek)ZOOOOVEEL HAAR..

Nu staat hij defenitief op stal,maar ik moet jullie zeggen,,tot op de dag van vandaag nog super super glad/kort in zijn vacht!! Lovers
Komt natuurlijk ook omdat hij nu op stal staat en daarvoor alleen maar buiten is gewend!!

Dus ik kijk even aan,, misschien is scheren bij hem wel niet nodig((wat zal dat fijn zijn Schijnheilig ))

.....................................................................................................................................................................

Pling De handelspaarden/pony's worden (als nodig is) 3 x geschoren: eind oktober / December en Februarie Pling

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 23:42

Ik scheer de paarden zogauw ze lang nat blijven ,of overmatig zweten.Dat kost teveel energie,als ze zo zweten.