Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:ervolgens moet die trailer dan natuurlijk ook weer naar z'n oorspronkelijke gewicht;
beantsje schreef:Nog even voor de moraalridders onder ons: goed en veilig rijden met een trailer leer je door kilometers te maken, niet door die paar lesjes in de spoedcursus E achter B.
Anne_GTI schreef:cissy schreef:gaan voor E, wat ikke zegt klopt, straks moet alles wat boven 750Kg uitkomt (dus alle aanhangwagens met een eigen kenteken) rijbewijs E hebben.
http://www.kampeerzaken.nl/article.php/ ... ijs-300306
Dat lees ik toch echt anders
)Charos schreef:Is de mtm van je trailer lager dan de mtm van je auto dan? Wij hebben een terreinwagen van 1300 kg en de mtm van de trailer is 1850 kg, ik kan me haast niet voorstellen dat de mtm van je trailer minder is dan het gewicht van je auto.
erleyne schreef:<knip>
Bovendien, als de 4250-regel straks ingaat, dan heb je nog steeds een auto nodig die zwaarder is dan je aanhanger. Dus kan je nog steeds niet alles zomaar trekken. Als je nu je trailer laat terugkeuren, is het dus maar de vraag of je met je volgende combinatie nog mag rijden. Maar het is inderdaad de goedkoopste oplossing.
<knip>