goede thermolaarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bergje

Re: goede thermolaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:39

Topic wordt ook door mij gevolgd! Ik baal er nu al van dat ik weet dat ik 't weer vreselijk koud ga krijgen in de winter. Met rijden heb ik dat niet, dus ik zoek ook een laars waar ik lekker op rond kan wandelen, wat in elk geval niet oncomfortabel loopt. Rijden doe ik wel met mijn gewone laarzen. Hmm, zat zelfs al te denken om een bontmuts, een lange jas, een thermobroek en thermolaarzen aan te doen. Maar ik denk dat mijn man dan niet meer met mij over straat durft en mijn paard me voor een aliën aanziet.

Iranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 07:37

Ik heb ook de HH, heb ze nog niet zo vaak gebruikt want gekocht aan het eind van de winter en eigenlijk iets te klein, maar ze zaten prima, lekker warm! Voor mij dan geen 200 - 300 euro thermolaarzen als je voor 35 euro ook warme voeten hebt Lachen

(btw, als iemand wil ruilen, mijne zijn maat 40 en ik zoek 1 maatje groter Tong uitsteken)

psvub

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:21

volgens mij zijn de thermolaarzen van BR ook erg goed. vriendin van me heeft die en ze is er tevreden over.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:19

Ik krijg het in de MH laarzen altijd stervenskoud, maar die lopen wel lekker. Die hebben toch de Rimfrost Rider of zo? Wel een duurdere laars. Moet je even kijken op de website van Divoza.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:50

Even een berichtje om te volgen!

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:29

katrien214 schreef:
Ik zag laatst dat Mountain horse naast de Rimfrost Rider nog een ander model heeft, de Ice High Rider. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ja, meld zich Knipoog

Ik had eerst Rimfrost, maar die zaten bij mij niet echt ideaal(moeilijke maten, breedte, hoogte). Ik ben over gegaan op de Ice High Rider, wel duurder, maar zaten voor mij duidelijk beter. Ze zijn ook iets minder lomp dan de Rimfrost, zonder dat ze echt smaller zijn.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:33

ariat arctic paddock boots! superwarm! en waterdicht! ik heb er echt super lekkere voeten in!
Ik heb 1 paar te koop maat 39 int zwart.
ik zweer bij die schoenen!

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 13:19

Om 't even erg goedkoop te houden, kent iemand de stalschoenen "aigle paddy"? Ik bedacht me dat ik toch altijd rijd met mijn gewone laarzen aan, dan heb ik het niet koud. Dus met een paar stalschoentjes/laarzen ben ik eigenlijk ook gered deze winter. Deze schoenen zijn er voor 45 euro, maar ik vraag me af of je er nog wel comfortabel op rondstapt. Zag ze nl. niet staan bij de ruitersportzaak, dus heb niet geprobeerd.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:32

Voor het rijden lijkt het me niet echt lekker, maar om er mee rond te wandelen lijken ze me zalig.
Misschien moet ik ze ook maar is aanschaffen! Dus ik zet eventjes een berichtje neer Knipoog

ZanaraZ04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 13:24

Ik heb ze van BR en ze gaan nu al hun 2e winter in,, vorige winter heb ik ze elke dag gedragen en die vcan mij zijn nog nergens kapot of iets dergelijks.
Super warme voeten ik ben dus voor BR, Mits je ze niet iets te groot hebt dan zakken ze af en zitten ze vreselijk.
Ik kasn er zeker ook fatsoendelijk mee rijden heb nergens last van!
Gr Linda

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 11:15

Ik wil deze winter ook thermolaarzen kopen die betaalbaar zijn. Maar tot nu toe zag ik altijd thermolaarzen die óf niet lekker zaten óf die alleen in de dubbele maten als 39-40 en 41-42, en dus of net te klein of net te groot zijn.
Heeft iemand soms een foto van die MH-laarzen?

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 09:10

Die van Divoza waren bij mij na eenweek al helemaal kapot Scheve mond

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 10:58

Toad schreef:
Die van Divoza waren bij mij na eenweek al helemaal kapot Scheve mond

Welke had jij? Ik zit te denken aan de basic, die extra lang is.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:37

ehh die toen in de aabieding waren naar 25 euro.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 21:27

jesse_rulez schreef:
Ik wil deze winter ook thermolaarzen kopen die betaalbaar zijn. Maar tot nu toe zag ik altijd thermolaarzen die óf niet lekker zaten óf die alleen in de dubbele maten als 39-40 en 41-42, en dus of net te klein of net te groot zijn.

Even van Ooteman.nl gejat:
Afbeelding
De Rimfrost Rider van MH

Afbeelding
Ice High Rider van MH

Tikan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 09:46

Oh, ik heb dus de MH Rimfrost laarzen! Ik vind ze helemaal super! Nog nooit koude voeten in gehad en ze lopen ook prettig. Ze zijn niet echt gevoerd, dus ik vind het geen "thermolaarzen". Ik heb ze nu minimaal 2 jaar en ben er supertevreden over. Ze hebben alleen het probleem dat de ritsen stuk gaan. Sinds de schoenmaker er een nieuwe rits in heeft gezet gaat het beter. Ik heb wel al gehoord dat dat euvel bij de nieuwere generaties Rimfrost is verbeterd. Klopt dat? Zijn daar al ervaringen mee? Verder is een rits nooit 100% waterdicht, maar dat vind ik niet erg.

Senja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 10:44

Kijk eens op deze site Ze verkopen alles wat met thermokleding te maken heeft.

http://www.equiplus.nl/

Misschien een idee thermo sokken

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 14:53

Bergje schreef:
Om 't even erg goedkoop te houden, kent iemand de stalschoenen "aigle paddy"? Ik bedacht me dat ik toch altijd rijd met mijn gewone laarzen aan, dan heb ik het niet koud. Dus met een paar stalschoentjes/laarzen ben ik eigenlijk ook gered deze winter. Deze schoenen zijn er voor 45 euro, maar ik vraag me af of je er nog wel comfortabel op rondstapt. Zag ze nl. niet staan bij de ruitersportzaak, dus heb niet geprobeerd.

Ik heb ze ook, op zich hele fijne schoenen en lekker warm. Is ook goed mee te rijden. Ik heb ze alleen te groot gekocht dat werkt dus niet Haha! Ik heb ze overigens te koop staan voor de liefhebbers

R_o_o_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 16:51

ik heb de wat duurdere van divoza, heb ze nu al meer dan een jaar en ze zijn nog steeds helemaal goed. ik hoor namelijk vaak dat de wat goedkopere snel kapot gaan.
en lekker makkelijk, je hoeft de deur niet uit Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 18:17

Ik heb van BR. Heerlijke laarzen.
Het eerste paar heb ik iets va 6 jaar gehad, die zijn nu nog steeds goed, vorig jaar heb ik nieuwe gekocht met zo'n rubbere voet, makkelijker met al die modder.
Ik vond het gewoon jammer dat het op een gegeven moment te warm werd. Nu komt de thermolaarzentijd er weer aan.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:01

Iemand enig idee wat die Ice high rider van MH kosten en of ze ook in het bruin te krijgen zijn?

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 12:12

urselin schreef:
jesse_rulez schreef:

Even van Ooteman.nl gejat:
Afbeelding
De Rimfrost Rider van MH

Afbeelding
Ice High Rider van MH

Thanks!! Zo te zien zijn de Ice High Riders wat eleganter dan die Rimfrost Rider..

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:05

Oeps, zat net bij divoze te kijken voor de Rimfrost 111 euri!!! Beetje duur.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:20

Moppie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:25

Ik heb ze van BR met groen zitten perfect!! en zijn waterdicht..