Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) katrien214 schreef:Ik zag laatst dat Mountain horse naast de Rimfrost Rider nog een ander model heeft, de Ice High Rider. Heeft iemand daar ervaring mee?

Toad schreef:Die van Divoza waren bij mij na eenweek al helemaal kapot
jesse_rulez schreef:Ik wil deze winter ook thermolaarzen kopen die betaalbaar zijn. Maar tot nu toe zag ik altijd thermolaarzen die óf niet lekker zaten óf die alleen in de dubbele maten als 39-40 en 41-42, en dus of net te klein of net te groot zijn.
Heeft iemand soms een foto van die MH-laarzen?

Bergje schreef:Om 't even erg goedkoop te houden, kent iemand de stalschoenen "aigle paddy"? Ik bedacht me dat ik toch altijd rijd met mijn gewone laarzen aan, dan heb ik het niet koud. Dus met een paar stalschoentjes/laarzen ben ik eigenlijk ook gered deze winter. Deze schoenen zijn er voor 45 euro, maar ik vraag me af of je er nog wel comfortabel op rondstapt. Zag ze nl. niet staan bij de ruitersportzaak, dus heb niet geprobeerd.
Ik heb ze overigens te koop staan voor de liefhebbers

urselin schreef:jesse_rulez schreef:Ik wil deze winter ook thermolaarzen kopen die betaalbaar zijn. Maar tot nu toe zag ik altijd thermolaarzen die óf niet lekker zaten óf die alleen in de dubbele maten als 39-40 en 41-42, en dus of net te klein of net te groot zijn.
Heeft iemand soms een foto van die MH-laarzen?
Even van Ooteman.nl gejat:
De Rimfrost Rider van MH
Ice High Rider van MH