20 juli Schoorl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:53

Mijn instructrice moet al om 8.46 rijden...Bloos Ongeveer een uur rijden en een uur tevoren aanwezig...dat wordt dus om half zes mijn bed uit *LOL*

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 16:32

gomir schreef:
Mijn instructrice moet al om 8.46 rijden...Bloos Ongeveer een uur rijden en een uur tevoren aanwezig...dat wordt dus om half zes mijn bed uit *LOL*

ben jij er 's middags dan nog???????
we moeten wel even meeten hoor *LOL*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 22:40

Ik hoop het *LOL* Maar jij ben om een uur of twee toch wel op het terrein Verward En de prijsuitreiking van het ochtendprogramma zal wel niet zo heel vroeg zijn...Haha! (en anders kom ik een keer naar je toe als ik mijn rijbewijs heb...auto staat er al *LOL* )
Misschien gaat Miran ook nog wel springen en dan ben ik er zeker nog Verward

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 22:42

gomir schreef:
Ik hoop het *LOL* Maar jij ben om een uur of twee toch wel op het terrein Verward En de prijsuitreiking van het ochtendprogramma zal wel niet zo heel vroeg zijn...Haha! (en anders kom ik een keer naar je toe als ik mijn rijbewijs heb...auto staat er al *LOL* )
Misschien gaat Miran ook nog wel springen en dan ben ik er zeker nog Verward

jaaa dan ben ik er al lang al, ik wil om half drie op mijn paard zitten!! *LOL*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 22:57

Welke banen moest je ook alweer en hoe laat precies Verward Zeg ook even wat voor auto en trailer jullie hebben, dan herken ik je *LOL* Er lopen wel meer Friezen...Haha! (en als we elkaar missen spreken we gewoon iets anders af Party!! 18 augustus venhuizen Verward En anders kan ik met SGW Dijkgatsbos wel een groom gebruiken....Tong uitsteken )

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 22:59

gomir schreef:
Welke banen moest je ook alweer en hoe laat precies Verward Zeg ook even wat voor auto en trailer jullie hebben, dan herken ik je *LOL* Er lopen wel meer Friezen...Haha! (en als we elkaar missen spreken we gewoon iets anders af Party!! 18 augustus venhuizen Verward En anders kan ik met SGW Dijkgatsbos wel een groom gebruiken....Tong uitsteken )

Ik moet in ring 1 en 2, ik rij in een Opel Frontera grijs/lila (zo'n 4x4 jeep-ding) met een grijze trailer met witte kap van Atec.
Ik weet niet of er meerdere Friezen mee lopen, heb nog geen tijd gehad om die lijst door te spitten maar tot nu toe heb ik er iets van 2 gezien ofzo. Wanneer moet je SGW in Dijkgatsbos rijden??

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 23:05

Mijn verbinding is echt tergend traag vandaag...Boos!

Ik moet 11 augustus oefencross rijden en 25 augustus de echte. De 24ste ben ik er waarschijnlijk met mijn zusje *LOL*

Wat leuk, wij hebben een zilvergrijze frontera Haha! (mijn ouders zijn opeldealer *LOL* ). Het kleurtje herken ik wel, een meisje van de WMR heeft er ook zo een Party!! Dan zoek ik je als het lukt wel even op Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 23:07

hey wat grappig dat je ouders opel dealer zijn Haha!

25 augustus heb ik zelf een wedstrijd in Heerhugowaard dus dan
kan ik je niet aan komen moedigen........sorry Lachen

kom me maar even op zoeken want ik heb geen flauw idee hoe jij eruit ziet!! Schrik niet van mijn chagerijnige hoofd want volgens mijn instructrice lijdt ik al de hele week aan wedstrijdstress het rijden gaat
ook voor geen meter dus schrik niet Bloos

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 04:15

astridh schreef:
Wel jammer want nu kan ik de kur van jasmijn niet zien, we moeten bijna tegelijkertijd rijden.

Wat??? Gaat Jasmijn/Laura met Jepperdeklepper kür rijden? Dan kom ik zeker kijken }> Knipoog

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 08:59

Eyes schreef:
Wat??? Gaat Jasmijn/Laura met Jepperdeklepper kür rijden? Dan kom ik zeker kijken }> Knipoog

volgens mij had ze dat nou net een beetje stil willen houden Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 09:22

astridh"]
[quote="Eyes schreef:

[/quote]

Met jouw eerdere mededeling plus het feit dat de startlijsten op inet staan, gaat dat dus niet echt lukken...

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 09:42

Lovely"]
[quote="astridh"][quote="Eyes schreef:

[/quote]

Met jouw eerdere mededeling plus het feit dat de startlijsten op inet staan, gaat dat dus niet echt lukken...
[/quote]

Hoe laat moet ze starten??
Dan kunnen wij ook gaan kijken *LOL* }>

ik zie het al, ze moet om 16.40 uur starten Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 15:03

Nou, als Laura het koppie erbij houdt dan zal het allemaal best loslopen. *LOL*

Vooral met de küren van Eyes want die scoren de laatste tijd wel heel goed. 1e in Woerden het voorlaatste weekend en afgelopen weekend 1-2 en 3 in de Meern! Lachen

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 16:59

Ik merk het al, een paar dagen niet lezen en het gaat weer helemaal de verkeerde kant op Knipoog
Ik kan jullie allemaal de proef van Astridh aanraden, zij heeft een heel goed paard, met veel potentie en is zelf ook heel bedreven in het rijden van proeven, en valt ook nog eens op door haar vrolijke lach tijdens de proeven.
Echt, als deze combinatie straks Grand Prix loopt, zullen jullie blij zijn om te kunnen zeggen, goh, die hebben wij in Schoorl nog zien rijden in de M!!! Iets wat je dus niet mag missen *LOL* *LOL*
Oke, tegelijkertijd rijdt er een hele onervaren combinatie voor het eerst in haar leven een kur, maar die is pas over een jaar ofzo het bewonderen waard, nu nog niet.
Ondanks de inderdaad heel mooi geworden muziek, maar die kan je vast ook wel horen als je bij de baan van astrid staat Cool

Enne Astrid, veel succes verder met het halstermak maken van je veulen he }> }> }> *LOL*

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 17:02

Jasmijn schreef:
Ik merk het al, een paar dagen niet lezen en het gaat weer helemaal de verkeerde kant op Knipoog
Ik kan jullie allemaal de proef van Astridh aanraden, zij heeft een heel goed paard, met veel potentie en is zelf ook heel bedreven in het rijden van proeven, en valt ook nog eens op door haar vrolijke lach tijdens de proeven.
Echt, als deze combinatie straks Grand Prix loopt, zullen jullie blij zijn om te kunnen zeggen, goh, die hebben wij in Schoorl nog zien rijden in de M!!! Iets wat je dus niet mag missen *LOL* *LOL*
Oke, tegelijkertijd rijdt er een hele onervaren combinatie voor het eerst in haar leven een kur, maar die is pas over een jaar ofzo het bewonderen waard, nu nog niet.
Ondanks de inderdaad heel mooi geworden muziek, maar die kan je vast ook wel horen als je bij de baan van astrid staat Cool

Enne Astrid, veel succes verder met het halstermak maken van je veulen he }> }> }> *LOL*

WHAHAHA nou niet de aandacht op iemand anders proberen te vestigen!
We gaan met z'n allen bij je kijken en je zult de sterren van de hemel rijden!! *LOL*

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 19:23

Damn!! Net nu ik op vakantie ga!! Ik wou anders echt wel iedereen komen aanmoedigen!!

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 21:55

oke ik ga dus van iedereen ff de start tijden op zoeken en lekker naar jullie kijken dus barb, astridh, jasmijn, claudia, maartje zin in een kleine meeting?

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:23

oke op tijd volgorde :
tijd ring klasse
Maartje klop 9.50 1 B
Maartje Klop 11.24 2 B

Martha Loonstra 13.00 17 Kur op muziek
(jasmijn)

Barbara Born 15.14 1 B
Barbara Born 15.44 2 B

Claudia Pleyster 15.32 11 M2
Claudia Pleyster 16.02 12 M2

Astrid Heijkamp 16.04 9 M1
Astrid Heijkamp 16.34 10 M1

Zijn er nog meer bokkers die op zaterdag starten?

Claudia tegen jou wil ik ff zeggen de laatste in jouw rubriek rijd al internationaal dus laat haar ff een poepie ruiken Haha!

Dat is annemiek hulshof met playboy een heel mooi zwart paardje. Als ik het geld had was hij nu van mij geweest,maar helaas.

Succes allemaal en we spreken elkaar zaterdag
Gr esther

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:42

Barb schreef:

Schrik niet van mijn chagerijnige hoofd Bloos

Misschien kan ik dan maar beter met mijn eigen auto gaan of kijk je in de auto wel wat vrolijker Haha! Haha! Haha!

Weet je trouwens al waar je precies moet zijn niet dat we helemaal verkeerd gaan, ben trouwens niet zo een ster in kaartlezen (weet je het alvast) Verward

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 00:17

Kijk, Wodan is nou echt mijn vriendin. Kom gezellig met zijn allen om 13.00 uur naar de kur baan en maak er een feest van Haha! Haha!
Tegen de tijd dat jullie uitgefeest zijn en weggaan..............
Enne, Eyes, Jepperdeklep Verward Verward Tja als de smid nog niet geweest is wel, maar anders vat ik dit toch als een zeer ernstige belediging op Boos!
Mij mag je afkraken, maar van mijn paard blijf je af Lips are sealed Denk erom, gevaren zone!!!

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 01:03

Bibber

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 01:08

Ring 17 ergens aan het einde toch? Bijna onderaan, het staat er net niet.

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 01:20

Jura schreef:
Nou, als Laura het koppie erbij houdt dan zal het allemaal best loslopen. *LOL*

Vooral met de küren van Eyes want die scoren de laatste tijd wel heel goed. 1e in Woerden het voorlaatste weekend en afgelopen weekend 1-2 en 3 in de Meern! Lachen

Party!! Dank dank Party!!
Maar vergeet niet...het is de combinatie die het moet doen.
Een k*tproef met mooie muziek levert nog altijd minder op dan een mooie proef met k*tmuziek. Knipoog

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 07:59

Eyes schreef:
Maar vergeet niet...het is de combinatie die het moet doen.
Een k*tproef met mooie muziek levert nog altijd minder op dan een mooie proef met k*tmuziek. Knipoog

Dat is waar, maar je weet dat ik van het type ben die de fouten altijd bij een ander legt, dus als het niet goed gaat, had ik gewoon hele slechte muziek Schijnheilig Schijnheilig
Of evt een slecht paard als ik niet eens voorbij de eerste geluidsbox kom *LOL*

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:21

Uhm .... die geluidsboxen zijn al ingedekt dus die smoes kun je niet meer gebruiken Haha!

Tja, en die slechte muziek kan ik het ook niet helemaal mee eens zijn ..

Jullie zullen het dus echt samen moeten doen, Jasmijn, maar gezien het oefenen gisteren gaat dat vast lukken.
En anders houd je je peptalk aan mij gewoon aan je zelf voor!