Nu al 'niet te scheiden'.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_rosita_

Re: Nu al 'niet te scheiden'.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:25

ik ken het probleem ook.... mijn paard hecht er niet zoveel waarde aan als ik mn shet eruit haal, ze hinnikt een keer en eet dan van dr hooi of gras, mn shet brlijft maar gillen en rondjes rennen voor het hek als ik met toos weg ben. best irritant, maar goed.... ik denk maar zo: zo heeft ie zn beweging voor die dag weer gehad;)
zou ook niet weten hoe je dat kan verminderen...

jacQ2203

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:48

Oefening baart kunst! Haha!

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:51

Ik heb er ook last van Rosa voelde zich alleen daarom kwam Sjors bij ons alleen nu is Rosa de hele tijd bang dat Sjors weg gaat als ik gas rijden ook helemaal hiniken als ze op stal staat tegen de staldeur trappen enzovoort. Als ik op rosa ga rijden ben ik gelijk wakker als het smorgens vroeg is ze blijft maar hiniken:P als ik bijna bij huis ben gaat ze weer harder lopen en als ze dan Sjors in de wei zit is het helemaal hiniken aan de ene kant wel onwijs lief en leuk maar toch wel best irritant maar gewoon scheiden als je wat wil doen hoor ze houden mij echt niet tegen met dat gehinik