Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
prappeltje schreef:Is er hier eigenlijk ook iemand die een rits in zijn/haar laarzen heeft laten zetten, aan de voorkant? (zoals Petrie model Anky Elegance)
Zoja, hoe bevalt dat?
). Zodat die middenachter balein er niet uit hoefde (dus dan komt er minder druk op de rits, dus blijft ie langer goed, en omdat als ze binnen zitten, ze soms ook tegen de huid van je paard kunnen komen). Ze gaan niet door tot de onderkant maar houden net boven de rand van de hak op. Ben er erg tevreden mee, ze zijn nog nooit stuk gegaan oid, ik heb ze al eeuwen. Het enige wat ik wel moest doen is ze even smeren met ritsensmeer of vet, want ze liepen wat stroef. Kortom, bij mij bevalt het. (en de schacht is iets breder geworden, maar niet veel, voordat ik de laars heb laten ombouwen zaten ze net iets te krap, en nu pecies goed, na drie jaar rijden). prappeltje schreef:Emaartje, heb je daar misschien een foto van?
! wil t graag zien hoe t eruit ziet! en met deze super reacties ga ik t denk ik toch maar ook doen
, nu alleen nog een schoenmaker vinden die t doet ..