silverbrumby schreef:Suzuki Samurai,
Ja als je niet om rijcomfort geeft dan kan dat wel..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
silverbrumby schreef:Suzuki Samurai,

naiade schreef:Ik hoor hier veel vaker over, auto is net voor 1400 gemaakt en helemaal nagekeken en uitgebalanceerd, had gehoopt dat het beter zou zijn maar denk dat het komt doordat de trailer zo hoog en lang is en hij maar klein en kort.

Yvonniej schreef:een trailer 750 kg? Nee.. 5 a 6 honderd ongeveer.
Esperanza schreef:Mijn Feroza ....
Maar (mijn vriendin) hadden laatst een Volvo Station voor de trailer. Die mocht 1400 kg trekken, maar hij trok bagger....
Dees schreef:
Ik luister toch liever naar de reporters van Autoweek.nl.

Kaat_E schreef:Wat is er mis met de Laguna? (Want mijn pa overweegt die wel...)
Dees schreef:Rav Diesel is zoeken met een lantaarntje...
En mocht je er 1 vinden, moet je gewoon echt te diep in de beurs tasten om het aantrekkelijk te laten zijn. Hij is mooi, maar niet zaligmakend. En momenteel écht té duur. Best jammer....
Dees schreef:Akkoord.
De reporters van TopGEar kijken trouwens wel erg weinig naar trekvermogen, en daar liggen kostprijsverhoudingen ook anders dan in Nederland (bpm, accijnzen op brandstof, wegenbelasting).
<knip>

ikke schreef:Dees schreef:Akkoord.
De reporters van TopGEar kijken trouwens wel erg weinig naar trekvermogen, en daar liggen kostprijsverhoudingen ook anders dan in Nederland (bpm, accijnzen op brandstof, wegenbelasting).
<knip>
Waar je in NL met pijn en moeite een Range Rover kunt rijden, daar kun je er in GB fluitend drie voor rijden......
Voor wie op jacht is naar een volvo, is dit wat:
Is van '91, 7000 euro, 150k op de klok.
Voor de liefhebbers wil ik de link wel PB-en.

pjotrg schreef:Let bij de aankoop van een trekauto ook op je rijbewijs. Met alleen B mag je met totaal 3500 kilo de weg op, indien de totale maximum massa (ledig gewicht plus laadvermogen) van het trekkend voertuig groter is dan de TMM van de trailer én de auto dat gewicht van de trailer ook mag trekken (en dat is vermeld op het kentekenbewijs of op een verplicht inlegvel bij je kentekenbewijs).