in stap de baan verkennen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: in stap de baan verkennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:13

nee volgens mij niet meer.....heb tot nu toe mee gemaakt dat je gewoon geljik door moet starten....helaas ! Gister had ik wedtrsijd kwam de ring binnen het hek was nog niet dicht en moest al beginnen...nou toedeloe ben eerst op mn gemakkie de ring door gegaan...!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:29

Als je een starttijd hebt gekregen wel. Maar als je alleen een startnummer hebt dan mogen ze gewoon alles opschuiven.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:35

vera23 schreef:
Maar aangezien dat je in de B niet meer a-x hoeft binnen tekomen...lijkt me het nutteloos om eromheen te rijden...

Bij mij was het in de L2 Knipoog
Maar ik vond het bij dat paard ook erg fijn om hem zo opgesloten tussen de hekjes langs alle levensgevaarlijke dingen (bloembakken enzo Clown ) te rijden, de enige weg is nl. vooruit of omhoog, dus geen paard dat de hele proef van de hoefslag afzwiebert omdat hij in die eerste rondjes de kans heeft gehad om te spoken.

Maar ik heb in elk geval mijn antwoord, en laat me dus volgende keer ook niet meer wegsturen als ik rond de ring wil ipv erin. Thanks allemaal Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:53

zelf met starttijden verschuift het nog....

schuli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:18

l0esjj schreef:
Scum schreef:
Dat mag niet. Erin is erin.

Oké is dat ook weer duidelijk Knipoog

ik had afgelopen weekend ook wedstrijd en mocht ook in de ring, omdat ik er nie omheen kon. ben er weer uitgegaan voordat ik met de proef mocht beginne. hier is nix van gezegt!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 07:16

@wickedSanty: deze jury had idd wel meer nukken.... Eigenlijk had je meteen moeten vragen, waarom???? maar ja, daar scoor je geen punten op, op brutaliteit! en later zag ik anderen wel in draf de ring verkennen.....( Onze auto stond naast de ring zowat!)