Ervaringen HH Pro Plus???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Ervaringen HH Pro Plus???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 13:22

Ik heb hem zelf een keer opgezet in een winkel, maar zit mij niet lekker, maar ben dan ook een miepdoos wat caps betreft Haha!

Een tip voor mensen die hem aan willen schaffen, let ff op waar je hem koopt er zit namelijk een behoorlijk verschil in de prijzen die voor deze cap gerekend worden. Ja

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 13:25

Anoukdb schreef:
Nadelen: Dat door een regenbui het velletje los gaat zitten. (De cap is te oud om nog terug te sturen naar HH, dus bij mij zal dit zo blijven). Dit is trouwens niet het geval bij iedere cap hoor.

Heb je hierover contact gehad met HH?

Mijn Pro-Plus had hetzelfde na het eerste kleine regenbuitje waarin ik reed. Heb toen HH een mail gestuurd en mocht cap opsturen. Kreeg kostenloos een nieuwe waarover ik nog steeds erg tevreden ben.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 13:26

een super cap! heb er ook mee in de regen gereden, en nog nergens last van Knipoog

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:11

Weet iemand hoe het dan met de veiligheid van deze cap zit? Ik had er ook interesse in, maar door een ander topic hier ben ik gaan twijfelen. Hij bleek bij een of andere test niet zo goed te zijn, maar ik heb geen idee hoeveel waarde ik aan die test moet hechten. Of is het gewoon "goedgekeurd is goedgekeurd"?
Ik vind het in elk geval een erg mooie cap, maar heb 'm nog niet geprobeerd.

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:16

Ik heb hem ook en ben er helemaal weg van Haha!
Hij ziet er mooi uit, je krijgt er geen championhoofd in en ik zweet er minder in dan als ik in mijn oude Horka doe.
Heel tevreden dus! OK dan!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:48

Ik heb hem ook sinds kort! Vind hem echt ontzettend fijn, had eerst een maatje die wat strak zat, omgeruild en deze zit echt heerlijk! Ietwat wat strak bij de oren in het begin maar daar ben ik aan gewend denk ik want ik merk het niet meer Haha!.

Ik verkies de HH pro plus boven een Casco en GPA Pikeur! (Ik krijg er ook geen zweethoofd van, en bij die twee wel)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:20

Heerlijke cap idd! Zelfs in de zomer geen zweethoofd, echt ideaal.
Dat ie klein valt heb ik geen last van, ik heb maat 56 en die zit prima.
Hij zit idd wel heel laag dus met een knotje o.i.d. op wedstrijd is het wel wat onhandig.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:17

Goede cap, lekker licht en ziet er mooi uit Lachen