4 stapp en 2 merkloos. Ik kom de 1e helft van de winter wel weer door
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

kuzzie_anne schreef:He verdikkeme, ben net bij de Welkoop geweest, en ze hadden alleen nog maar maat 31-34. Denk niet dat ik daar in ga passen.
super fijne sokken
Alsof ik er nog niet genoeg had
. Volgens mij zijn de 'merkloze' sokken van dezelfde kwaliteit dan de Stapp sokken. Ik had nml paar weken geleden rode geruite Stapp sokken gekocht, en in het setje zit nu precies dezelfde rode geruite sok, alleen zonder merkje..

ook merkloos,) en een paar paarden sokken op de markt in Uden gekocht. Die zitten heerlijk, blijven warm, zweten wel, maar dat zweet gaat op de een of andere manier aan de buitenkant zitten en je voelt dat dus niet aan je tenen. Ook krimt ie niet. Dus volgende keer weer sokken bij van Waals!
Al zijn de BB sokken niet slecht. ook al kunnen ze misschien slijten, maar dat doet de Stapp sokken ook. en 3 voor 10 euro kan je niet laten liggen zeg ik altijd!
) Ik wou ik heel graag weten of de actie nog steeds loopt! Iemand enig idee? Suusje2 schreef:en de aanbieding geld nog tot volgende week zaterdag
hadden dr bijna nie meer... heb nog 1 setje in mijn maat kunnen bemachtigen!
haha