Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jasmijn schreef:Het gaat dus enkel om het feit dat ik de bijscholingen niet heb kunnen bijwonen. Niets meer en niets minder.
Alanta schreef:[quoteZo interpreteer ik althans de vragen die op het opgaveformulier voor nieuwe jury's staan..........
[/quote]
Wat voor vragen staan er nu op dan?
Alanta schreef:Dus, wil je ooit nog eens een promotiecursus doen: ALLES opschrijven !!!

Alanta schreef:ALLES opschrijven !!!
Fitzroy schreef:Medische redenen mogen echter geen reden zijn tot het schrappen van de lijst tenzij de ogen niet helemaal goed meer functioneren
CGJ12 schreef:kataklopje schreef:De dyscalculische jury's geven een winstpunt bij 156 punten en de dyslectische zitten bij A....
......... en volgens de niet wintpuntenhalers: de blinde bij C .........![]()
![]()
), in de hemel kwam hij allemaal oudriders tegen als oude Chardon, Modderman en Weusthof, zelfs zijn oude paarden er.

Smaxie schreef:
Mijn meegemaakt toppunt tijdens de bijscholing (oude proeven):
Jury geeft 5 voor laatste punt in B en L: Verzorging, want de proef was niet echt netjes verzorgd......![]()
Toen M. van Gansewinkel hem vertelde dat het hier toch duidelijk de verzorging van het paard, harnachement en de amazone/ruiter betrof, en dat voor deze combinatie minimaal een 7 op zijn plaats was. Toen ze het betreffende jurylid dat dit de eerste keer was dat hij hoorde dat dit niet over de verzorging van de proef ging... en dat hij al die tijd dit punt zo beoordeeld had.. (en dat hij dat daarna waarschijnlijk nog zo deed...)