Als het niet regent/niet heel erg koud is rijd ik (meestal) met Anky vesten, zitten echt heel fijn
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.

ik zweer bij die jas
prappeltje schreef:Even topic volgen...moet namelijk ook nog een andere winterjas...

_Anke_ schreef:Ik heb een Pikeur winterjas voor op stal, waar ik mee mest en de paarden poets
Dan een rode Anky jas voor mee te nemen naar lessen etc. Mijn voor jas voor als ik netjes gekleed wil gaan![]()
Daarnaast heb ik een Mountain Horse jas en die gebruik ik als ik buiten ga rijden of naar les ga in de winter.
Tevens heb een zomerjas van Pk en die gebruik met tempraturen wanneer het te koud is om zonder jas te gaan
Rijden doe ik meestal in mijn Pikeur bodywarmer of een in (Anky) vest.

Was toen zo'n actie, 2e halve prijs.
Morris schreef:_Anke_ schreef:Ik heb een Pikeur winterjas voor op stal, waar ik mee mest en de paarden poets
Dan een rode Anky jas voor mee te nemen naar lessen etc. Mijn voor jas voor als ik netjes gekleed wil gaan![]()
Daarnaast heb ik een Mountain Horse jas en die gebruik ik als ik buiten ga rijden of naar les ga in de winter.
Tevens heb een zomerjas van Pk en die gebruik met tempraturen wanneer het te koud is om zonder jas te gaan
Rijden doe ik meestal in mijn Pikeur bodywarmer of een in (Anky) vest.
Ik weet niet wat jou beurs is, maar mijn bruin kan dat niet trekken.
Ik ben op zoek naar een jas, voor buiten. Misschien toch een mountain horse jas.
Draag ook tijdens het uitmesten het liefst alleen maar een t-shirt of een trui.