Paard gevoelige rug, nu al regendeken op doen??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

superwoman

Re: Paard gevoelige rug, nu al regendeken op doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:02

NesyD schreef:
Tja als mijn merrie de hele dag buiten zou staan zou ik niet zo twijfelen dan zou de regendeken er al op liggen. Alleen gaat mijn merrie rond 13:00/14:00 uur naar binnen en ik kan nou niet echt zeggen dat het koud is bij ons op stal (ook niet warm hoor!).

Oh, dus hij zou 'm binnen dan ook op hebben?
Kunnen ze die er dan niet ff afhalen???

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 22:18

superwoman schreef:
NesyD schreef:
Tja als mijn merrie de hele dag buiten zou staan zou ik niet zo twijfelen dan zou de regendeken er al op liggen. Alleen gaat mijn merrie rond 13:00/14:00 uur naar binnen en ik kan nou niet echt zeggen dat het koud is bij ons op stal (ook niet warm hoor!).

Oh, dus hij zou 'm binnen dan ook op hebben?
Kunnen ze die er dan niet ff afhalen???

Zou het wel willen maar kan dit niet, mijn paard staat niet bij huis en ik werk de hele dag en kan niet "even" op en neer naar stal om de deken eraf te halen (heb natuurlijk wel pauze maar dan ben ik al met mijn hondjes wandelen en een half uurtje is zo voorbij).

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 22:19

Oeps verkeerd gelezen! Ik sta op een pensionstal met meerdere paarden en als iederen dit zou vragen aan de eigenaresse dan is dat niet te doen (naast al het andere werk wat ze al doen).

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 22:26

ik heb vanavond toch besloten om de regendeken op te doen..hij had er niet te warm onder dus en de rug is behoorlijk gevoelig weer wil hem ook weer laten kraken..

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 14:27

nog meer mensen regendeken al op

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 15:23

Heb besloten gezien de temperaturen van morgen om het even per dag te bekijken (iedere avond even op teletekst kijken en op de site van de knmi). Wanneer de regenkans weer boven de 50% komt en de temperatuur onder de 15 graden dan gaat de regendeken erop.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 15:37

NesyD schreef:
Heb besloten gezien de temperaturen van morgen om het even per dag te bekijken (iedere avond even op teletekst kijken en op de site van de knmi). Wanneer de regenkans weer boven de 50% komt en de temperatuur onder de 15 graden dan gaat de regendeken erop.

ow je hebt dus ook weer afgehaald?

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 15:58

Eerlijk gezegd heeft ze hem niet eens opgehad nu, heb de afspraak met de staleigenaresse gemaakt dat zodra het heel hard gaat regenen zij haar naar binnen haalt.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 16:22

Er staan er 2 van mij met een deken op hoor (binnen) en zweten niet. 1 met een regendeken en de ander met een zomerdeken.
(ik moet nóg een regendeken kopen, ja. Boos! , die zomerdeken is beter voor op de trailer ofzo)