ervaring eurostar klara 450

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Loje

Re: ervaring eurostar klara 450

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:34

ik hou van die broek!! Hij lubbert niet uit, maar wel pluisjes idd. Maar echt, hij zit heerlijk!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:11

nee niet in de droger geweest doe ik nooit.

heb een stuk of 6 broeken nu en heb er al heel veel uitgeporbeerd (werk in een ruitersportzaak dus al het nieuws gaat mee naar huis zo ongeveer)

ik heb nog niet 1 broek gehad die het deed en die 2 toevallig allebij wel. gewoon op 30 graden en ophangen.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 17:36

Heb 4 eurostar klara 450 broeken Haha!
Vind het erg fijne broeken ! de broeken lubberen niet en zitten erg fijn , verder blijven ze erg lang mooi en hebben ze ook nog een erg fijn prijsje Haha!

Anoukdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 17:38

Ik heb er ook 2, maar nog maar een paar maanden, dus weet niet hoe lang ze mooi zullen blijven.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 18:08

Heb um nu aan! Haha! Vind um heerlijk, het liefst loop ik er de hele dag in haha!
Alleen heb ik de stof die heel snel ging pluizen, dat is het enige minpuntje.
Die van mij is nu 3 jaar oud en best intensief gebruikt en ziet er nog prima uit.
Lubberen doen ze niet, wel zitten ze na een hele middag dragen/rijden wel wat losser maar dat heb ik met elke rijbroek. Lachen

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 23:35

Ik heb deze broek ook, een hele fijne broek is het en blijft mooi in model Ja Stof gaat wel een beetje pluizen waar m'n laarzen zitten, dat is het enige minpuntje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 00:24

Ik vind het model perfect, maar de stof waardeloos. Ik heb er 3 ongeveer tegelijk gekocht (d.blauw, antraciet en wit). Zelfs de witte, die ik nog maar enkele keren aan heb gehad, pluist behoorlijk. Om over die andere broeken maar helemaal niet te spreken Clown. De klara is er nu ook in een andere stof. Omdat het model mij perfect past, ben ik benieuwd of die zich wel goed houdt.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:24

het pluizen komt puur door wrijving en doen veel synthetische stoffen snel je kunt er niets aan doen dat is het nadeel van een synthetische stof.
ook de allerduurste kwaliteiten doen dit nog.
je kunt het weg halen met een speciaal apparaat of met een scheermesje de stof heeft er geen last van.