verder heb ik zo van die thermohemdjes en veel truien
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

dan ben je letterlijk aan het bevriezen 
_Maggy_ schreef:(rij)Jas; Ik heb een speciale jas van een goed merk, weet zo even niet welke. Hij is lang, valt over je kont heen zegmaar. En hij is fleece vanbinnen. Zorg altijd dat ik dikke trui onder heb, en daaronder nog een (paar) hemd(jes).
(rij)broek; Ik doe meestal een maillot onder m'n rijbroek, helpt goed.
(rij)laarzen; Thermoboots! Bijna nooit koude tenen.
(sokken?) ; 2 paar: Eerst gewone paardrijkousen, daarover skisokken.
(rij)handschoenen ; die ik altijd gebruik (ook in de zomer) gewoon mn leren handschoentjes.
Karin schreef:Legerkisten aan je voeten. Die koop je voor weinig bij de dumpzaak. Moet je wel de echte hebben. Ik heb ze sinds vorige herfst en heb ze de hele winter gedragen, geen koude voeten gehad (en dat terwijl ik die heel snel heb)!
Verder kan ik je de lange chaps van Kitt aanraden, die heb je vast wel eens bij mij gezien: http://www.bluebalance.nl/index.php?id=11
(klik even op het kleine plaatje in de sneeuw - herken je ruiter & paard?)
Je benen blijven er heerlijk warm in, ook bij vriesweer of tijdens een regenbui.
Verder rijd ik in de winter met een donsjack of met meerdere laagjes fleecetruien en -vesten over elkaar. En ik heb rijhandschoenen van dubbellaags fleece (Horka) waar de wind ook niet doorheen kan.
Ik ben opper-ijsmuts, heb het bij temperaturen onder de 5 graden standaard koud en alles gaat dan pijn doen, maar met de bovenstaande kledingstukken kom ik al een heel eind in de goede richting.
maar dit kan me op dat moment niet echt veel schelen.