Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lindske schreef:Ik rijdt nooit met mp3 in de stal staat wel een radio die rustig speelt tijdens het poetsen. Maar die staat ook niet altijd op.
Tijdens het rijden vind ik het belangrijk zeker als je op een buiten piste rijdt dat je alle geluiden hoort. Wat ik wel absoluut GEVAARLIJK vind is wanneer je het zou doen als je gaat wandelen bv in het bos af langs drukke wegen.

dus ik laat mijn MP3 speler altijd braaf op stal achter als ik ga rijden.

Lekker geconcentreerd en om de een af andere reden lijk ik meer te gaan ontspannen. 

dus dat werkt dan heel goed om even tot rust te komen.. verder let ik niet op de muziek, ik kan me gewoon op mijn pony en rijpaard richten, ik bel niet als ik in de bak aan het rijden omdat die man waar ik sta dat liever niet heeft 9dat snap ik overigens echt wel!!) doe het wel bijvoorbeeld als ik naar ons huis ga, om te vragen of moeders thuis is .. kan ze vast een worteltje/suikerklontje o.i.d. klaarleggen 
) dat ik minder snel boos wordt, maar het gewoon nog eens probeer, hahaha!
* Tijdens de les natuurlijk niet, maar als ik gewoon rijdt meestal wel..ik vergeet m meestal gewoon uit te doen