Welk merk heeft donkerbruine rijbroeken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaikea

Re: Welk merk heeft donkerbruine rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 16:58

Liedje schreef:
Harry's horse Haha! Heel erg fijn Pling

Harry's Horse valt sowiezo af, ze mogen dan wel betaalbaar zijn, het materiaal vind ik niks. Heb er nu eentje, en als ik met warm weer ga rijden, wordt ik er niet vrolijk van Knipoog Ze zitten wel mooi, maar dat komt omdat ze erg elastisch zijn. Ik ga inderdaad liever voor een Pikeur. De twee die ik nu heb van Pikeur zijn echt super, en blijven ook goed! Heb ook nog twee Eurostars, maar die pillen inderdaad snel. Maargoed een eurostar is ook een stukje goedkoper dan een Pikeur! Ik ben er nog niet uit! Haha! Wel weet dat er gelukkig zat merken zijn met donkerbruine rijbroeken Vingers aflikken

Shaar schreef:
Ik kan wel een foto maken van mijn rijbroek?

Graag, als je dat zou willen doen Haha!

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:00

Eurostar. Die heb ik nu aan en zit erg fijn.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:26

maikymouse3, ik zat even te denken Knipoog Ik wil best een foto voor je maken, maar ik denk dat het moeilijk is om de precieze kleur bruin goed vast te leggen.
Ik neem aan dat je sowieso naar een winkel gaat om zo'n broek te kopen? Dan kun je het beste daar zelf beslissen wat je van de kleur vind. Ik kan je in ieder geval vertellen dat ik ook heel lang een donkerbruine broek wilde, maar dat ik heel veel lelijke kleuren bruin ben tegengekomen. Ik ben dus niet gauw tevreden, maar dit vond ik echt een hele mooie kleur!

Het is in elk geval de Eurostar Klara die ik heb, dit model:

http://divoza.com/isroot/DivozaStore/listImages/w_wit197/w_30050.jpg

Steekzakken dus, rondgenaaid zitvlak en dichtgenaaide bandplooien.

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 17:37

Shaar schreef:
maikymouse3, ik zat even te denken Knipoog Ik wil best een foto voor je maken, maar ik denk dat het moeilijk is om de precieze kleur bruin goed vast te leggen.
Ik neem aan dat je sowieso naar een winkel gaat om zo'n broek te kopen? Dan kun je het beste daar zelf beslissen wat je van de kleur vind. Ik kan je in ieder geval vertellen dat ik ook heel lang een donkerbruine broek wilde, maar dat ik heel veel lelijke kleuren bruin ben tegengekomen. Ik ben dus niet gauw tevreden, maar dit vond ik echt een hele mooie kleur!

Het is in elk geval de Eurostar Klara die ik heb, dit model:

http://divoza.com/isroot/DivozaStore/listImages/w_wit197/w_30050.jpg

Steekzakken dus, rondgenaaid zitvlak en dichtgenaaide bandplooien.

Ik ben al in bezit van 2 Klara's, qua model zit het dus al goed Lachen Ik ga zeker binnenkort eens ergens neuzen. Helaas zijn er bij mij in de buurt alleen maar ruitersportzaken die de 'goedkopere' merken verkopen zoals Global en HH. Een Pikeur of Eurostar zal je daar helaas niet vinden

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:05

Oke dan!
Maar wel vervelend dat er geen goede ruitersportzaak in de buurt zit! Ik was laatst naar de Divoza in Zoetermeer geweest, en daar hadden ze ook geen mooie kleur bruin, en uiteindelijk heb ik mijn broek bij de Hyporama in Rotterdam/Barendrecht gekocht, maar ik weet niet of dat je wat zegt Knipoog
Maar goed, je hebt al 2 Klara's, dus je weet wel ergens een adresje? Knipoog

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 18:19

Helaas is dat adresje vorig jaar dicht gegaan. Ontzettend jammer want qua kleding was er echt alles in mijn smaak. Ik zal inderdaad naar Hypo moeten gaan voor een broek, maar dat komt wel goed Haha!

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:49

Ik heb die van Eurostar Ja
Supper broeken vind ik het!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:53

dierfysio schreef:
pikeur! let wel op dat je de kleur "schoko" bestelt/vraagt. ze hebben ook "mokka" en dat is lichterbruin.
ik heb de schoko met leer, maar ze zijn er zeker ook zonder. de kwaliteit van pikeur is zeer goed/duurzaam. ook fijn comfortabel stofje. die van eurostar vind ik erg glad en ze 'pillen' snel.
succes!

juist, hierin ga ik mee. Ik heb ook de donkerbruine van pikeur, ik draag alleen pikeur wat een heerlijke broeken zijn dat toch!!

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:55

Ik heb alleen maar rijbroeken van Nedhorse, ze zijn rond de 80/90 euro (zonder leren zit) en ik heb daar een donkerbruine van. Ze hebben steekzaken, hoge band of lage band, kwaliteit is super (heb ze nu al 3 jr en rijdt er 5x per week mij), ze verkopen ze alleen niet overal.

_MV_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:59

Het eigen merk van divoza heeft ook donkerbruine rijbroeken, met kunstlederenzitvlak, mondini heet het geloof ik en deze zijn 69,95. De bruine is echt mooi donkerbruin.

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:00

Mondoni (model Africa)

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:57

Volgens mij heeft elk merk wel donkerbruine rijbroeken, zowel met als zonder ruit.
Verschillende prijsklasses, maar ook zeker allemaal verschillend in kwaliteit en pasvorm

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 17:06

Kyralovertje schreef:
Volgens mij heeft elk merk wel donkerbruine rijbroeken, zowel met als zonder ruit.
Verschillende prijsklasses, maar ook zeker allemaal verschillend in kwaliteit en pasvorm

Zeker veel merken hebben donkerbruine rijbroeken. Maar in de winkels is zie ik nooit DE donkerbruine rijbroek. En ik spreek uit ervaring Knipoog Daarnaast heb je ook veel kleuren bruin die ik niet mooi vind. Ik zoek echt een mooie diepe bruin. En zie ik een mooie bruine rijbroek, dan is of de kwaliteit niet goed (of eh.. niet goed genoeg voor mij Schijnheilig ), zit er een lederen kunstvlak op, zit hij niet mooi, of is hij way over my budget (dus dik boven de 150 euro). En ik wil een goede rijbroek, maar geen lege bankrekening Knipoog

Iig is er nog hoop, en ga ik net zo lang zoeken tot ik mijn perfecte bruine rijbroek heb gevonden, want ik weet nu dat hij er is Haha!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:45

Waar ligt Zevenhoven?
Ik heb van Eurostar (model Karin volgens mij) weleens een donkerbruine rijbroek gepast.

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 18:18

Misser schreef:
Waar ligt Zevenhoven?
Ik heb van Eurostar (model Karin volgens mij) weleens een donkerbruine rijbroek gepast.

Zevenhoven ligt in de buurt van Alphen aan den Rijn

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:07

Dan moet je eens bij van Rijs in Zevenhuizen gaan kijken, die hebben ook best veel rijbroeken.

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 20:39

Misser schreef:
Dan moet je eens bij van Rijs in Zevenhuizen gaan kijken, die hebben ook best veel rijbroeken.

Nu je het zegt, ooit in een ver verleden heb ik eens cadeaubonnen voor van Rijs gehad.. Kom er alleen nooit want ik vind 40 minuten rijden een beetje te veel van het goede Knipoog Misschien dat ik er dan toch maar eens heen ga.. Maar ik zoek eerst wel naar een ruitersportzaak die wat meer in de buurt ligt Clown

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:06

Ach, 40 minuten is toch best te doen? Ik heb ook 45 minuten gereden naar Divoza (zelfs 2x, omdat ik de verkeerde laarzen had meegekregen haha) Knipoog

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:53

Ik heb een donkerbruine Cavallo met een HEEL lichte ruit. (bijna niet te zien. En de broek is te koop!)

En ik heb op www.ooteman.nl een donkerbruin geruite broek gekocht. Fijne broek!

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 23:50

Ik heb een donkerbruine broek van Harry's Horse, de extraslim als ik mij niet vergis. Heb nog nooit zo'n fijne broek gehad, zit echt lekker!
Op deze foto heb ik hem aan:
Afbeelding

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 15:29

in princiepe hebben alle merken meestal wel donkerbruin in hun assortiment, dus zoek een broek uit die je lekker zit en laat hem bestellen in het bruin!

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 15:31

Ik heb pas gekocht de Eurostar Domino en hij zit heel lekker en binnen het budget Haha!

Jillyken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 20:14

Ik heb een van eurostar (model ben ofzoiets)
die heeft zo van die kunstlederen kniestukken, zat in het begin best vervelend maar nu zit ze heerlijk. Was 103 euro geloof ik.
Die model klara vind ik ook mooi Ja

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 11:55

Van mondini heb ik zo'n broek gezien, ik heb er zelf een van CRW, maar die heb ik in Frankrijk gekocht dus weet niet of die hier verkrijgbar is..

lovemonami

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 23:07

Harry's horse en euro star hebben meiden bij mij op stal ik vind ze erg leuk !