En overigens zelf nog niet heb uitgeprobeerd.

Haarlak. En dan een klein laagje, wel goed uitpoetsen.
Maar of dat schadelijk is voor leer? Geen idee.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maikymouse3 schreef:Toen ik mijn laarzen kocht werd het mij aanbevolen Kiwi schoensmeer te gebruiken. Mijn laarzen gingen er alleen niet van glimmen maar werden grijzig van kleur en dof. Dit kwam omdat ik niet de vloeibare creme gebruikte. Ik gebruik nu van de Dolcis een tubetje met een sponsje erop. Zo'n tube is er in een kleurloze, bruine en zwarte uitvoering. Het zorgt voor een mooie glans, een diepe zwarte kleur en meteen voor onderhoud. En ik moet zeggen, mijn laarzen hebben er nog nooit zo mooi diep zwart en glanzend uitgezien
1 keer in de 3/4 weken het spul erop smeren en ze zien er weer wekenlang mooi uit! En daarnaast help ik de overige stalgenoten ook er aan herinneren dat ze hun laarzen eens moeten poetsen, want iedereen zegt: 'Goh, wat zien jouw laarzen er mooi uit! Ik moet de mijne ook maar eens poetsen!' twee vliegen in een klap dus
En gewoon insmeren met schoensmeer [als je leren hebt] en uitwrijven met een panty
krijg je zo ook mooi glimmend dik doe ik meestal voordat ik de proef moet rijden .. lijkt echt ´Bling Bling´

.marloezzke schreef:ik gebruik altijd de oude kiwi schoenpoets en voor extra effect gebruik het magische glimsponsje super haha!
Ik ook.
(Ooit ergens gehoord dat ze dan extra gingen glimmen.
) CoriienRN schreef:waar kwan je het kopen.. wil het ook wel eens gaan poroberen

)