Plastron wassen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Saroosh_S

Re: Plastron wassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 00:07

Dani001 schreef:
Kalieflover schreef:

Dan ben jij echt een ontzettend net meisje Haha! Dat lukt mij nu eens werkelijk nooit, een gans seizoen! Ik vraag me ook af hoe die mensen aan het einde van een wedstrijd nog steeds een kraaknette witte broek hebben, als ik verschillende paarden op- en afgezadeld en gereden heb, heb ik steeds zwarte vegen ...
*of zou dat nou toch aan mij liggen Haha! * (sorry voor de off-topic)

nou, ik ben een JONGEN!!!!! Tong uitsteken
[/quote]

OOOEEEEPPSS!!! (Sorry hoor! Haha! , maar ik ging er ff van uit dat iemand die zich zo net kon houden wel een meisje moest zijn (mijn excuses aan het mannelijk ras voor deze onderschatting Bloos Haha! Tong uitsteken )
[/quote]

dat klinkt beter Haha!

Giv_Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:18

Mijn moeder doet m'n plastron altijd in de wasmachine Haha!

Debbyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:41

me moeder wast hem niet het is met wedstrijd aan doen en na wedstrijd uit en weer in de tas:P

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 09:46

Kalieflover schreef:
nou, ik ben een JONGEN!!!!! Tong uitsteken

Maar in je profiel staat female = meisje !!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 09:47

Mn moeder vind het het veiligst om het met de hand te doen.. Maakt mij niet uit, ik doe het toch nooit Tong uitsteken

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:59

schravoude schreef:
me moeder wast hem niet het is met wedstrijd aan doen en na wedstrijd uit en weer in de tas:P

Dat deed ik eerst dus ook, tot ik me besefte dat dat dus echt smerig is. JE zweet vaak hartstikke, en op een gegeven moment begin hij er echt vies uit te zien ( aan de binnenkant ). Nu stop ik hem elke keer bij de rest ( broek, blouse e.d. ) in de wasmachine, vaak zelfs met de speld er nog op ( ik ben vaak niet in de meest wakkere toestand als ik thuis kom ). Lekker weer fris om mijn nek bij de volgende wedstrijd!

Sirus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:05

Met speld en al in de was! Heb (had, ben hem vorige week verloren! damn!) m'n plastron al meer als 15 jaar!!!!!