Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LadOyyPaard schreef:Jullie weten niet hoe mijn bijrijder is.
Ze heefd mijn paard ook 'mishandeld' ( veel geslagen )
Toen hebben we met z'n allen daar over gepraat en haar nog 1 kans gegeven.
De peesjes; ik had Allang! tegen haar gezecht dat de peesjes niet meer goed waren en niet meer gebruikt konden worden.
Maar die Trut is zo eigenwijs en jawel, ze doet het gewoon.
Van te voren ( voordat zij mijn bijrijder was ) hebben we met haar afgesproken ; als er iets met het paard gebeurd onderweg, gaat het voor je eigen kosten!
Zij heefd daarop heel netjes 'já' geantwoord.
Ook hoorde ik achteraf van de eigenaar van mijn stalling dat hij lady & de bijrijder snacht's in het donker van een lange rit ziet terugkomen, en wel ZONDER enige reflectoren lichtjes en noem maar op.
Als jullie is wisten hoe ze WAS...
ze Gaat weg, we hebbenn haar gelukkig Ván mijn paard geschopt & volgens mij was lady [ DOLGELUKKIG]
Ik ben ook blij dat ik geen zorgen meer hoef te hebben:)
Elise
Lynn_Nikita schreef:Als je volgende bijrijder neemt, maak duidleijke afspraken, ook over da kosten en zet dat op papier.
LadOyyPaard schreef:sorry hoor ik stop met reageren op dit topic.
De rekening nemen we voor ons zelf is besloten en de bijrijder gaat weg.
Niet alleen omdat zei mijn paard heefd kreupel gereden, maar ze kon ook niet met Lady, het klikte niet.
aerdenhout1 schreef:Het is jammer dat je bijrijder niet bij haarlem in de buurt woond anders had ik nog wel een leuk bijrijdpaard voor haar. Dat verdiend ze wel na alles wat er over haar is gezegd! Laten we zo zeggen erg netjes is het niet!
LadOyyPaard schreef:Omdat ik nog niet zo ver was.
En ja, dat afspreken van te voren vond ik wel handig, de bijrijder rijd namelijk graag hard (scheuren) en dan komt zoiets sneller dan dat je lekker rustig stapt.

moyra schreef:oke ik zal eens een leuk voorbeeld geven over mij en me verzorgster. verzorgster was aan het rijden. en vroeg na een uurtje of ik er nog even op wou tuurlijk wilde ik dat wel ffies dus ik sta op loop 1 rondje paard kreupel.. nu is dit mij gebeurt maar had net zo goed haar kunnen gebeuren.
ik heb enkele middeltjes gehaald er voor maar denk maar niet dat zei ooit rekeing heeft gezien hoor. het is mij gebeurt en al was het haar gebeurt ongelukje zit in klein hoekje.
en wat betreft het afzeiken. he tlijtk me allemaal zo overdreven. ze is 14 jaar en rijd om 12 uur nog buiten sorry maar dat zullen haar ouders nooit toelaten denk ik... val me er niet op aan als wel zo is.
die peesjes vind ik alsnog eigenschuld ik heb ook dingen waarvan ik niet wil dat mijn paard daarmee gereden word. had nog stang hangen van vorige paard voor de verzorgster kwam had ik die gelijk weg gehaald. dus gelijk weg de kans dat hij ooit gebruikt zou worden(zou ik nooit van haar verwachten)