Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Urielle schreef:Armaris als jij je er nu eens bij neerlegt dat sommige mensen hun paard anders houden dan jou, is dat geen beter idee dan mensen te gaan lopen stalken met je paardnatuurlijk ideeen?
Armaris schreef:Urielle schreef:Armaris als jij je er nu eens bij neerlegt dat sommige mensen hun paard anders houden dan jou, is dat geen beter idee dan mensen te gaan lopen stalken met je paardnatuurlijk ideeen?
Paardnatuurlijk ideeën?Sterker nog,ik geloof niet in de site!En nog beter,die site bekijk ik amper!
Ik ben gewoon voor je paard zoveel mogelijk op de weide!
Juist, net zoals jij het zegt!! Jij bent er gewoon voor om een paard zoveel mogelijk op de weide te hebben. Hoe kan jij beoordelen of een paard gelukkiger is op de wei of in een stal. Elk paard is anders!!!!
Biscous14,jij begint direct over een binnenstal,ik praat over op de weide en dan evt een buitenstal tesamen!Zeg nu toch zelf,zie jij liever niet je paard een paar uur extra buiten op de weide?
Bisous14 schreef:Armaris schreef:Gewoon niet scheren,als ze in een buitenstal staat met de klep dicht heeft ze helemaal geen problemen van haar bezwete vacht.
En zelf zeg je dat als ik de klep dicht mijn pony geen problemen heeft van haar bezwete vacht....
Armaris schreef:Paardnatuurlijk ideeën?Sterker nog,ik geloof niet in de site!En nog beter,die site bekijk ik amper!
Urielle schreef:Armaris schreef:Paardnatuurlijk ideeën?Sterker nog,ik geloof niet in de site!En nog beter,die site bekijk ik amper!
Sorry Armaris, kom ook nooit op de site daar en kon zo snel niet op een andere uitdrukking komen![]()
Jouw naam valt me gewoon op omdat je heel fel reageert op mensen die hun paarden anders houden dan jij wenselijk vindt. Prima dat jij je paard op die manier wilt houden, andere mensen willen dat op een andere manier.
Je merkt dat TS overstuur raakt van jouw manier van uitdrukken, is het dan niet beter om er niet over door te drammen danwel je bericht iets te nuanceren? Met dit type posts bereik je toch het gewenste effect niet, je kwetst TS ermee (en dat zal vast je bedoeling niet zijn) en binnen dit topic is het onderwerp wei/stal in de winter redelijk offtopic.
En uiteraard ken ik helemaal het verschijnsel dat dingen anders overkomen op internet dan dat je het bedoeld hebt - je kent mij en mijn manier van reageren ook wel langer dan vandaag
. Vandaar dat ik - ook goedbedoeld
- graag erop wijs dat het echt heel fel en zelfs wat opdringerig overkomt, in elk geval op mij, en ik merk aan de reactie van TS ook op haar. Dat vind ik jammer. Dat we verschillende ideeen hebben over het houden van paarden (die van jou en mij staan nog verder uit elkaar dan die van jou en TS) hoeft niet in te houden dat we elkaar niet respecteren of op een prettige manier kunnen discussieren
Toch?
Urielle schreef:Ik begrijp wel dat je het goed bedoeld, zowel voor TS als voor de paarden.En uiteraard ken ik helemaal het verschijnsel dat dingen anders overkomen op internet dan dat je het bedoeld hebt - je kent mij en mijn manier van reageren ook wel langer dan vandaag
. Vandaar dat ik - ook goedbedoeld
- graag erop wijs dat het echt heel fel en zelfs wat opdringerig overkomt, in elk geval op mij, en ik merk aan de reactie van TS ook op haar. Dat vind ik jammer. Dat we verschillende ideeen hebben over het houden van paarden (die van jou en mij staan nog verder uit elkaar dan die van jou en TS) hoeft niet in te houden dat we elkaar niet respecteren of op een prettige manier kunnen discussieren
Toch?
Dan gaan we weer ontopic, kunnen mensen TS weer adviseren
Ieder heeft zijn eigen mening,ik probeer de mijn uit te leggen,wat volgens jou ook wel opdringerig kan overkomen,maar ik bedoel het goed 
)zie ik er geen probleem in dat jij je paard scheert.Wél zou ik er een zweetdeken opdoen als ze net heeft gewerkt maar that's it Urielle schreef:Dan gaan we weer ontopic, kunnen mensen TS weer adviseren
Ik heb Bisous' beentjes ooit geschoren omdat Hanneke dat mooi vond, dat heb ik bijna met mijn leven moeten bekopen !!!