Kleine vrachtwagen - rijbewijs B - 2 paarden?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kleine vrachtwagen - rijbewijs B - 2 paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 23:30

Ik ben idd een redelijk goede chauffeur vind ik Clown Maar met examen heb ik enorm geblunderd, eerst door zenuwen, en later door irritatie bij de examinator. Ik kon aan t begin door de zenuwen niet eens meer recht achteruit rijden, en heb serieus 3 x opnieuw voor en achteruit gestoken eer de auto goed voor de aanhangwagen stond Bloos Enfin, wij verder, die examinator heeft om de 50 meter mijn rem aangetikt, omdat ik nogal van het doorrijden ben, en de dingen goed inschat, hij vond dat ik rustiger aan moest. Toen zat ik mezelf al compleet op te naaien uit frustratie Clown Bloos!

Een stuk later de bijzondere verrichtingen, ik moest straatje keren, dit doe je door een haakse bocht achteruit te maken, en dan weer vooruit weg. Die bocht ging redelijk tot matig (met lessen ging het altijd supernetjes). En daarna heb ik een hele discussie gehad met mijn examinator omdat hij vond dat ik het andersom had moeten doen, dus ik was in de ene straat gereden en was naar rechts achteruit gereden, ik had het andersom moeten doen. Tweede bijzondere verrichting was recht achteruit rijden, dit ging wel zonder problemen. Toen weer verder, en dan kom je bij zo'n bult, waarover de fietsers voorrang hebben. Daar sloeg hij af bij optrekken.

En toch ben ik geslaagd Clown Terwijl ik mezelf heel beroerd vond rijden qua wat ik kon, ik kan stukken beter, netter, en soepeler rijden. Dus daarom vond ik het examen heel erg meevallen Lachen

Vonnie84

Re: Kleine vrachtwagen - rijbewijs B - 2 paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 23:31