(moet ze toch eens op zondagochtend gaan bellen, zou dat werken?
) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) Eynav schreef:Men mag mij 7 dagen per week bellen op mijn thuis telefoon. Ik heb immers thuis op mijn pc alle gegevens en ik kan alles gelijk noterenIk word meestal op normale tijdstippen gebeld. Mocht ik er niet zijn dan heb ik een voicemail of men kan een mailtje sturen via startlijsten. Ik probeer altijd binnen 2 dagen terug te bellen of mailen. Ik ben zelfs eens op 2e kerstdag in de ochtend gebeld voor een plekje. Dat was mijn uitrust moment of ik had de voicemail aan moeten zetten.
Je moest eens weten hoeveel mensen de voicemail niet inspreken. Dan hoor ik hoeveel er gebeld is vanwege nummer melding. En als ze je 's avonds na werktijd te pakken krijgen zeggen "u bent moeilijk bereikbaar, ik krijg alleen je voicemail, heb je geen mobiel". Excuse me dat ik moet werken voor mijn onderhoud en dat ik zelf ook rijd.
Urielle schreef:Ik vind het trouwens erg goed dat er zoveel mensen aangeven dat ze snel op de mail reageren. Ik probeer de meeste dingen via de mail te regelen maar bij de meeste secretariaten krijg ik gewoon GEEN reactie![]()
(moet ze toch eens op zondagochtend gaan bellen, zou dat werken?)
Aargh, ruiters denken echt dat we alleen voor hen op aarde zijn. Onder werktijd bellen en dan nog verwachten dat we elk moment terugbellen.
Die gast was zeker net aan het stappen hi hi
) terwijl ik qua dingen niet veel anders doe. Startlijsten is de uitvinding van de eeuw want ik word niet meer zo vaak gebeld voor een tijdstip. Ik word al helemaal niet gebeld voor onnozele dingen. "Startwensen" krijg ik meestal bij het opgeven door zodat ik er rekening mee kan houden. Uitzondering qua bellen tijdstip is echt als er sprake is van een ziekte in de regio. 2 jaar geleden ofzo was er op een bepaalde plek droes en hamvraag was of bepaalde ruiters nog wel konden komen de volgende dag. Eer alles van 2 kanten was uitgezocht was het 11 uur 's avonds.