Help.. hoe moet ik dit zeggen..?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Help.. hoe moet ik dit zeggen..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:07

Een paard dat twee dagen even vakantie heeft, is mits deze weidegang heeft geen ramp. Net als het invetten van tuig. En probeer eerst eens na te gaan hoe het zit met verwijten dat de paarden geen eten hebben gehad.

En probeer het verder samen op te lossen, succes n ieder geval..

fotogril

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:23

Gewoon recht voor zijn raad zeggen waar het op staat en als ze het er niet mee eens is,
zoek je een andere oplossing.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 09:58

Ga met haar praten en vertel wat je dwars zit, misschien kan je op die manier een beetje tot haar doordringen dat dit niet zo langer kan..

SUcces

Ps, nog een tip, zet alles op papier wat je wil zeggen, voordat je het straks vergeet!

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:05

ik kan me best voorstellen dat je erg teluurgesteld bent in haar.
Ik zou haar dan ook gewoon maar de waarheid vertellen.
Natuurlijk wel op een rustige manier zonder geruzie ..Knipoog
Veel suc6 en ze heeft het verdiend dat je met haar gaat praten wat dit is niet normaal.
een paard kan niet voor zichzelf zorgen.

Groetjes,

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:09

Ga met haar praten, print uit wat je in dit topic hebt gezet, en laat haar dat lezen. Maar zeg het wel tegen haar, anders blijft het je dwars zitten, en dat komt jullie relatie niet ten goede.

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:25

Bienotje schreef:
Een paard dat twee dagen even vakantie heeft, is mits deze weidegang heeft geen ramp. Net als het invetten van tuig. En probeer eerst eens na te gaan hoe het zit met verwijten dat de paarden geen eten hebben gehad.

Tuurlijk is het geen ramp dat het paard 2 dagen vakantie heeft gehad en dat het tuig niet is ingevet.Maar er was afgesproken dat ze het zou doen en ik vind dat je je dan wel aan je woord moet houden.Ik zou ook ontzettend balen.

Irisj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 17:31

jaa, ik baal dr nog steeds van de woede is btje weg Tong uitsteken gloof dat ze woensdag of donderdag terug komt...

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:11

ik heb ook een paard met een vriendin.. bij ons gaat het prima, we hebben ook al eerder een lease en een verzorgpony gehad. ik denk dat je gewoon even met haar moet praten en even duidelijk aangeven dat je dit niet vind kunnen. ik hoop dat die vriendin en ik niet dit soort problemen krijgen!!