Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn 3-jarige krijgt helemaal geen deken op, dat is niet nodig. VeryWell schreef:Waarom belachelijk Armaris?? Dat is toch ieder voor zich?? Als wij het koud(er) hebben trekken we ook weer wat meer aan en als het weer warmer wordt gaat het gewoon weer uit. Een dun zomerdekje kan nooit kwaad!
Armaris schreef:VeryWell schreef:Waarom belachelijk Armaris?? Dat is toch ieder voor zich?? Als wij het koud(er) hebben trekken we ook weer wat meer aan en als het weer warmer wordt gaat het gewoon weer uit. Een dun zomerdekje kan nooit kwaad!
Je kan een paard niet vergelijken met een mens.
Een zomerdeken kan meer kwaad dan je denkt!Het haalt het hele ritme van het paard in de war
Laat die toch lekker dekenloos

Citaat:Mijn paard heeft de hele zomer een zomerdeken op
horseloverx schreef:is het trouwens erg als een zomerdeken nat word voor het paard?

) wynoah schreef:horseloverx schreef:is het trouwens erg als een zomerdeken nat word voor het paard?
Je kunt beter niks opdoen dan een deken die nat wordt, als je eigen kleren nat zijn krijg je toch ook kou op je spieren?
De mijne staat ook al met een regendeken op, ze had een hele vieze snotneus. Ze kan ook niet tegen kou op haar spieren. Ik vind het eigenlijk helemaal niet gek, het is een grote overgang geweest hoor. Van dik 30 graden en volle zon naar 15 en regen..
Ik denk wel dat het niet lang meer gaat duren,de temperatuur is al aan het stijgen