van B naar L1, bepaalde aandachtspunten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje_

Re: van B naar L1, bepaalde aandachtspunten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 08:41

Waarom niet even in de B rijden en lekker veel punten/prijzen halen Lachen ? Ik snap nooit dat mensen meteen over moeten!?
Waarom zo'n haast..
L1 is trouwens niet veel moeilijker maar je moet je paard/pony iets beter voor elkaar hebben voor het wijken onder andere.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 09:05

omdat ik zelf ook altijd een hekel heb aan ruiters die allang over kunnen, maa dan nog de B uitrijden en zo alle prijzen wegkapen voor de echte B ruiters...

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:10

en daarnaast, als je klaar bent om verder te gaan, waarom dan jezelf en je paard vervelen?
je gaat een kind toch ook niet als hij heeft bewezen het alfabet te kennen, nog eindeloos dwingen dat op te dreunen zonder ermee verder te gaan?
en de basis die je hebt blijf je wel bevestigen in je training. Prima lijkt me.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:34

En het kost ook al genoeg allemaal. Waarom zou je je paard nog invlechten/meeslepen/kosten betalen etc om nog een keer hetzelfde proefje te rijden? Ga dan gewoon hoger starten of blijf een paar weken thuis om wat door te trainen. Ik ga ook gewoon over bij 10 wp, en als ie dan nog niet klaar is voor een hogere klasse blijf ik gewoon thuis. Voor de wedstrijdervaring hoeven wij het niet te doen dus dan maar even thuis fijn doorrijden.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:26

Liselot, je bent er echt helemaal klaar voor hoor, zoals je bij Lonneker reed was je meer dan L1 waardig Ja
Ik heb van de week geschreven bij de L en je wilt niet weten wat we in de ring kregen. het was de Gallopade,maar van de gehele L waren er welgetelt 3 ( !!!) die een voldoende voor het wijken kregen. en dit was echt niet laag gejureerd, die beesten lieten gewoon echt niets zien.
Als de rest in orde is en je min of meer kan wijken, dan zou ik ook over gaan. Niets irritanter dan ruiters die al steeds 2 wintspunten per proef rijden, alle prijzen wegkapen en toch doorgaan tot die 30 punten terwijl ze met 15 al lang en breed er klaar voor zijn.

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:38

* stipje