Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
had toen super gereden want het was echt heel goed en had toen 172 punten in de L1!! maarja nu is het helaas over... niet geschikt ervoor maar heb nog een dochter van deze fries en die ga ik volgend jaar starten!! dus t maakt helemaal niet uit of je instructeur er zit of niet ... chelsea82 schreef:De jury krijgt een startlijst thuis gestuurd.
Wanneer hij ziet dat er leerlinegn of familieleden meedoen, kan hij dit doorgeven aan het secretariaat en kan er gewissled worden met de jurys / ringen.
kataklopje schreef:Niet helemaal waar. Je krijgt soms ook een lijstje met niet meer dan 'op een gruwelijk vroeg tijdstip bij die en die manege aanwezig, u heeft ring 2'
kataklopje schreef:Ik heb een vriendin die altijd meewil om Bixies te jureren. Tranen met tuiten hebben we ons al gelachen bij die kids...![]()
En ik heb liever een hele middag A-proefjes
hihih liefs liz kataklopje schreef:
Vervolgens mag je als jury heus zeggen welke ring je wilt!
Je kunt kiezen uit eentje met drie mensen uit je eigen stal, eentje met vier mensen van je eigen vereniging en eentje met iemand waar je de werkgever van bent....
)