Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Westlander schreef:Raar dat ik allemaal negatieve verhalen hier hoor. Ik heb ze nu ruim een jaar en ze zijn nog super mooi! Rij er bijna elke dag mee. Wel moet je ze natuurlijk goed onderhouden![]()
Ze zitten echt super goed bij mij.
en verder afspoelen met water of ff een babydoekje er over heen. geen loslatende zool geen loslatende coating .Nadine240904 schreef:elmiran schreef:Ik wilde ze eerst ook kopen maar ze verkochten ze niet meer. De verkoopster zei dat ze voor die prijs laarzen wilde verkopen van goede kwaliteit, maar dat deze laarzen binnen een half jaar niet mooi meer waren (laarzen werden wit)
Dus nu heb ik de petrie standard, is maar iets duurder en heeft een hogere boog.
Dus na een poos worden de laarzen wit?!
melmel schreef:Waarom wil je de petri dan? Er zijn ook andere merken die laarzen hebben rond de 200 euro.
Ik heb zelf rectiligne, ook rond de 200 euro en vind het echt een super laars.
Nadine240904 schreef:melmel schreef:
Heb je er een foto van?
Ik ben dus opzoek naar lederen laarzen, en dit was ongeveer de goedkoopste.
En vind em erg mooi.

Maar ik ben er echt heel blij mee!
ik heb der ook lang mee gedaan !!

Dus ze zakken niet in?
. Naattjj schreef:Ik heb ze ook voor me verjaardag gehad(een weekje geleden) heb er al 1x mee gereden. Me benen wat een ramp, het was echt wennen. Aleen doorzitten ging echt voor geen meter omdat je met lichtrijden nog een beetje gewicht op je beugel kan leggen en met doorzitten moet je er al veel meer voor doen. Ook het aandrijven was een laggertje.. ik drijfde aan en dacht wrm gaat hij niet harder(paard was gwn mak paardje die op 1x been al reageerd) ik langs de spiegel rijden en kijken naar hoe ik been gaf, zag ik dus dat ik maar 1 cm op schoof met me been.
Nadine240904 schreef:Als ik alles zo lees en alles, denk ik toch dat ik ze wél ga kopen.
Bij de 1 zitten ze perfect, en bij de ander zijn ze versleten en wat dan ook.
En ik denk dat die persoon ze dan niet goed verzorgt, als ik de rest zo hoor.