Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Ik vond het al zo raar dat die dingen nooit afvlogen zegmaar
Ik heb ook kort(er) (dun) haar waar het elastiek niet in blijft zitten, hij zit stevig genoeg op mijn hoofd en waait niet af
Remember schreef:Ik heb een zijden van Christy's, was iets van €230,-. Erg mooi hoedje al zeg ik het zelf
en ik vind het ook nog eens een heel mooi hoedje om te zien. mag ik weten waar je die vandaan hebt gehaald en gepast?
Ik heb hem na een bui lang laten drogen (niet voor de kachel, al zal die nu wel niet aanstaan
want dan kan hij krom trekken) en hij ziet er nog prima uit.
Succes morgen, Drentse? Ik ga morgen kijken
Remember schreef:Drunens ruiterhuis, in de link in mijn onderschrift heb ik 'm op!

christel82 schreef:Remember schreef:Drunens ruiterhuis, in de link in mijn onderschrift heb ik 'm op!
ziet er goed uit, waar zit het drunens ruiterhuis?
. Super winkel hoor, is voor ons niet om de hoek maar alle (grotere) aankopen komen daarvandaan, heb ik de kilometers wel voor over 
. Heb er wel zelf voor de zekerheid een bandje elastiek ingenaaid, nadat ik bij een uitgestrekte galop met windje tegen toch niet zo'n heel zeker gevoel meer had dat ie bleef zitten haha!
xafir schreef:iemand al ervaring met d enieuwe l'hiver hoed de pearl?