waterdichte jassen topic

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lottepot

Re: waterdichte jassen topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:02

Ik heb er geen, Maar ze lijken me fijn.

delete

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:01

Ik heb er eentje van Gaastra. Lekkere jas. Ik moet nog een keer een speciale paardenjas.
Maar ik denk dat het geen verschil maakt met een bijv. Musto of Gaastra (zeil jassen dus).

xx

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 19:36

De eerste waterdichte jas in de ruiterzaak moet ik nog tegen komen.

Nu doe ik het met slechte dagen met mijn waxjas van de Aldi Haha! . Hij is niet compleet waterdicht maar houd het wel een tijd vol. Heerlijke jas overigens

Mijn enige waterdichte jas is er eentje van McKinley, iets van 6 jaar geleden gekocht bij Intersport in de uitverkoop . Die heb ik op de fiets aan, naar de paarden vind ik eigenlijk zonde.

Moet het dan echt waterdicht dan trek ik mijn rtegenjas wel aan...maar dan regent het wel zo hard dat ik niet rijd. Haha!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 07:35

Ik heb een paardrijregenjas van het merk penta (ok, al een jaar of tien oud, ,maar gelukkig pas ik nogsteeds in kindermaat 176) Dat ding valt precies over je knieen heen zodat ook je benen niet nat worden. Ik weet alleen niet of die dingen nog gemaakt worden, maar ze zijn ideaal!