Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
niemand die mij daar commentaar bij op hoeft te schrijven en de zwakke punten?? die ken ik door en door, maar soms lukt het beter dan de andere keer.. zoals ook het verschil tussen mijn laatste 2 proeven. 15 punten verschil is best wat 
Ik heb zelf ook geschreven (bij mijn vader want die is jury) en die zet er dan gewoon bij: 'hele proef ....' en dan wat er fout ging.
heb nou eenmaal niet z'n goede coordinatie als ik iets sneller moet doen kataklopje schreef:Ik kan zelfs snel pratende mensen schrijvend bijhouden, het is alleen niet meer leesbaar voor een ander![]()
De stelling van mijn oude instructeur (grandprix-jurylid) is dat je een 4 niet hoeft uit te leggen. Dan is er zoveel mis aan een oefening (c.q. de basis van het rijden), dat je het heus zelf weet. Echter, een 6 moet je volgens hem juist uitleggen, om aan te geven wat je nog kunt verbeteren aan de oefening om er een hoger cijfer van te maken.
GeJe schreef:Ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik gisteren tijdens de Friese Kampioenschappen in de finale L1 ook geen commentaar heb laten opschrijven (was jury bij H). Op het laatste moment moest er een schrijfster worden opgetrommeld en zodoende zat ik in de auto met een meisje wat (denk ik) een jaar of 11/12 was. Het tellen ging trouwens erg goed, maar de snelheid van het schrijven was gewoon te langzaam om het commentaar te geven wat ik normaal wél doe. Ik ben tot zeker 1,5 uur na afloop van rubriek gebleven, maar heb niemand gehad die het nodig vond om mij even aan te spreken.

.
)
Orrie_VBW schreef:ik heb vandaag ook wedstrijd gehad en had 194 en 178. (de 2e proef ging veel beter)
bij deze laaste stond dus geen commentaar en toen ik naar de jury wou was die al weg.
volgens mijn vriendin kon ik nu een klacht indienen (het staat op film en is echt wel meer waard dan 178) omdat ik geen winstpunt heb en ook geen commentaar.
wie weet hier meer van en zou het ook helpen?