Sannum schreef:@GeJe; Ik heb op je site alles afgezocht naar die laarzen van 290 euro vinden. Zou je mij willen vertellen waar ik meer informatie kan vinden?
http://www.deruyterij.nl/webshop/catalo ... f05f9375ad
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sannum schreef:@GeJe; Ik heb op je site alles afgezocht naar die laarzen van 290 euro vinden. Zou je mij willen vertellen waar ik meer informatie kan vinden?

sjakie schreef:Geje wat is de kleurtoeslag die voor die laarzen berekend wordt?
_Anke_ schreef:Hoe hoog is de boog bij deze laars?
GeJe schreef:_Anke_ schreef:Hoe hoog is de boog bij deze laars?
Standaardhoogte is 5 cm. Hij kan met dezelfde hoogte scherper gesneden worden waardoor hij nog wat hoger lijkt. Je kunt 'm ook gewoon hoger bestellen
germie schreef:Is die naad in de schacht niet heel erg lelijk?
GeJe schreef:Ja, bruin kalfsleer (diverse kleuren bruin) is geen enkel probleem (wel een kleurtoeslag) en een rits kan het mooist binnenvoor worden geplaats.. ben je gelijk de naad kwijt die er anders zit.

SylviaG schreef:Krijg je Konings wel een beetje aan het glimmen? Ook als ze wat ouder zijn?

Odie schreef:@ joop007: Wauw Kempkens daar ga ik altijd even rondsnuffelen als ik op concours ben... Heb er nog nooit wat gekocht... Zijn ze erg prijzig?
Suzanne F. schreef:So 1000 euro... jeetje das veel voor een paar laarzen.![]()
Veel bekenden van mij hebben ook Kempkens en ze zijn prachtig maar zoveel te besteden heb ik niet voor laarzen hoor.
Shirley15 schreef:@Joop007: Heb je er een foto van?
SloveG schreef:Hey,
Ik heb 1 vraagje hoe zet je foto's op je profiel?
alsvast bedankt groetjes mij