Ik ga eigenlijk altijd naar België omdat t dichterbij is, ik ga ook naar Verhoesstrate in Maldegem, en soms ook wel naar een zaakje in Knokke, Horse Paradise heet dat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ga eigenlijk altijd naar België omdat t dichterbij is, ik ga ook naar Verhoesstrate in Maldegem, en soms ook wel naar een zaakje in Knokke, Horse Paradise heet dat
TornadoLover schreef:in diest-paal is er een goede paarden winkel,vanalles van harry horse, dat vind ik dan wel goed spul, want die bandages van anky![]()
ik ga ook naar caeyers in geel, lekker duur daar, koop daar zelden iets
Ik ga er alleen als ik iets klein dringend nodig heb, anders zal je mij daar met moeite nog tegenkomen.
AstraGirlie schreef:Horse Paradise vind ik verschrikkelijk duur, en ze hebben geen nieuwe dingen. In Maldegem nog geen Anky of HH bespeurd, en de rest van de winkels is te ver...
In Ede gaan we alleen voor wormspuiten en producten voor verzorging.

Maya schreef:Geen Belg, wel HollanderIk ga eigenlijk altijd naar België omdat t dichterbij is, ik ga ook naar Verhoesstrate in Maldegem, en soms ook wel naar een zaakje in Knokke, Horse Paradise heet dat

maar waar kan ik dat ergens kopen? Iemand dit al tegengekomen??
ik heb gisteren er 2 fijne broeken gehaald voor 16 E / stuk...